مهارت آموزی و توسعه آن یکی از ستون های اقتصاد نوین

به گزارش زرین گراف، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی بین المللی کوشا گفت:باید شرایطی را ایجاد کرد که نیرو های جوان و توانمند با استفاده از توانایی و قابلیت خود احتیاج های صنعت را برطرف نمایند.

مهارت آموزی و توسعه آن یکی از ستون های اقتصاد نوین

بروجردی رییس مرکز آموزش علمی کاربردی بین المللی کوشا گفت: در دو دهه اخیر حوزه آموزش کشور به سمت مهارت آموزی حرکت نموده است و باید شرایطی را ایجاد کرد که نیرو های جوان و توانمند با استفاده از توانایی و قابلیت خود احتیاج های صنعت را برطرف نمایند.

او گفت: توسعه مهارت های حرفه ای یکی از ستون های اقتصاد نوین است. ارائه آموزش های مناسب برای پر کردن شکاف ضروری است و به افراد فرصت می دهد تا بیشتر درباره آینده شغلی خود تصمیم بگیرند.

بروجردی درباره مرکز کوشا گفت: این مرکز تحت نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی فعالیت می نماید که از سال 81 آغاز به کار نموده است.

او شرح داد: این مرکز در سال های 88 و 95 تا 1400 جزو مراکز نمونه و برتر بوده است و در این سال ها 21 فارغ التحصیل داشته است و اکنون نیز 2 هزار دانشجو دارد در رشته های مختلف دارد.

مرکز کوشا در دو حوزه آسانسور، پله برقی و ساخت قالب کفش و فراوری کفش دست دوز به صورت تخصصی فعالیت می نماید.

او گفت: کوشا ابتدا مرکزی فراوریی بود که با کسب مجوز مرکز آموزش و علمی کاربردی را تاسیس کرد و بعلاوه در سال 92 مجوز مرکز رشد آن صادر شد.

وی در خاتمه تاکید نمود تقاضای زیادی برای جذب فارغ التحصیلان این مرکز وجود دارد و آینده شغلی دانشجویان مرکز کوشا تضمین شده است.

خبرنگاران علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1340

به "مهارت آموزی و توسعه آن یکی از ستون های اقتصاد نوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهارت آموزی و توسعه آن یکی از ستون های اقتصاد نوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید