بایدن هم نامزد دریافت صلح نوبل شد

به گزارش زرین گراف، یک عضو حزب کارگر انگلیس، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مستحق دریافت جایزه صلح نوبل دانست.

بایدن هم نامزد دریافت صلح نوبل شد

به نقل از شبکه اسکای نیوز، یک نماینده حزب کارگر انگلیس، نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 آمریکا را به عنوان یکی از گزینه های دریافت جایزه صلح نوبل معرفی کرد.

کریس برایانت به عنوان عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس عوام انگلیس درباره دلیل قرار دریافت نام جو بایدن در فهرست دریافت کنندگان جایزه صلح نوبل گفت بایدن در دوران آشفتگی سیاسی در آمریکا متعهد به مباحثه و مناظره سیاسی باقی ماند. برایانت با تمجید از جایزه صلح نوبل گفت زمانی که شهر های آمریکا در آتش می سوخت و شهروندان آن در برابر همه قرار گرفته بودند، جو مسئولیت تسکین بخشی را به دوش می کشید.

عضو حزب کارگر انگلیس در توجیه نامزدی بایدن برای جایزه صلح نوبل اضافه کرد وقتی دیگران به راهکار های خشونت آمیز متوسل شدند، وی گفت که بهترین نیرو نیروی استدلال و مباحثه است، زیرا اسلحه می تواند قلب را از کار بیندازد، اما کلمات مناسب می توانند بسیاری از قلب ها را تغییر دهند و بسیاری از قلب ها می توانند دنیا را تغییر دهند.

اعلام نامزدی بایدن برای جایزه صلح نوبل درست پیش از اولین مناظره انتخاباتی سرنوشت ساز او با دونالد ترامپ صورت می گیرد.

پیشتر نیز یکی از اعضای مجلس سوئد رئیس جمهور آمریکا و دولت های کوزوو و صربستان را به عنوان نامزد های دریافت جایزه صلح نوبل معرفی کرد. همچنین سرگئی کومکوف نویسنده و چهره آکادمیک روسیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور را برای دریافت جایزه صلح نوبل سال آینده میلادی به کمیته نوبل پیشنهاد داد.

کمیته ویژه جایزه نوبل در 9 اکتبر سال میلادی جاری در مورد برندگان این جایزه در بخش های مختلف تصمیم گیری خواهد نمود. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 419

به "بایدن هم نامزد دریافت صلح نوبل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن هم نامزد دریافت صلح نوبل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید