امکان ثبت نام برای تعرفه ترافیک رایگان دانشجویان فراهم شد

به گزارش زرین گراف، معاون وزیر ارتباطات طی انتشار پست جدیدی در حساب کاربری اینستاگرام خود اطلاعات تازه ای را درباره اینترنت دانشجویی با کاربران در میان گذاشت.

امکان ثبت نام برای تعرفه ترافیک رایگان دانشجویان فراهم شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران، ستار هاشمی معاون وزیر ارتباطات طی انتشار پست جدیدی در حساب کاربری اینستاگرام خود اطلاعات تازه ای را درباره اینترنت دانشجویی با کاربران در میان گذاشت و نوشت:

رایگان سازی تعرفه ترافیک سامانه های آموزش مجازی مراکز آموزش عالی کشور را مانند ترم قبل به صورت جدی در دستور کار داریم. برای حسن انجام کار سامانه ای آماده کردیم که امکان مراجعه به سامانه و انجام فرآیند ثبت نام برای همه دانشگاه ها، مراکز آموزشی و حوزوی تا 30 مهرماه امسال میسر هست. در صورتی که مشخصات فنی سامانه های موردنظر در لیست دانشگاه ها و مراکز تائید شده درج نشده است مدیران محترم فناوری مراکز می توانند نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام کنند.

برای انجام مراحل ثبت اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 433

به "امکان ثبت نام برای تعرفه ترافیک رایگان دانشجویان فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ثبت نام برای تعرفه ترافیک رایگان دانشجویان فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید