9 ساعت هوشمند برتر طرح اپل واچ اولترا؛ مدل های مالی و مجذوب کننده

به گزارش زرین گراف، ساعت هوشمند جان سخت اپل یعنی اپل واچ اولترا، از زمان عرضه اش به بازار مورد استقبال طیف گسترده ای از کاربران قرار گرفته، اما طبیعتاً بسیاری از کاربران نمی توانند از این ساعت هوشمند استفاده نمایند. چرا که این گجت پوشیدنی با قیمت بسیار بالایی در بازار به فروش می رسد و بعلاوه کاربران غیر آیفونی امکان استفاده از قابلیت های آن را ندارد. به همین دلیل، یک سری از شرکت ها که بیشتر آن ها چینی هستند، اقدام به فراوری ساعت های هوشمندی نموده اند که طراحی شبیه به اپل واچ اولترا دارند، اما از لحاظ قیمتی و قابلیت ها با ساعت های اصلی اپل قابل قیاس نیستند. در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم 10 ساعت هوشمند برتر و باکیفیت طرح اپل واچ اولترا موجود در بازار از برندهای مختلف را به شما معرفی و آنالیز کنیم.

9 ساعت هوشمند برتر طرح اپل واچ اولترا؛ مدل های مالی و مجذوب کننده

ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل GC1

ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل GC1 را شاید بتوان به عنوان گران قیمت ترین ساعت هوشمند برتر طرح اپل واچ اولترا در بازار معرفی کرد که با قابلیت های خوبی که دارد، می تواند نظر مساعد کاربران زیادی را به خود جلب کند. این ساعت هوشمند از نظر ظاهری کاملاً مشابه اپل واچ اولترای اپل است و در سه رنگ مسئله ای، طلایی و نقره ای در خبرنگاران به فروش می رسد.

ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل GC1 مجهز به یک نمایشگر بزرگ 1.92 اینچی از جنس AMOLED است که کیفیت تصویر بسیار مناسبی دارد و تراکم پیکسلی آن نیز به 400 پیکسل بر هر اینچ می رسد. به لطف استفاده از نمایشگر AMOLED در این محصول، قابلیت محبوب نمایشگر همواره روشن (Always On Display) نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است. این ساعت هوشمند های کپی اپل واچ اولترا ابعادی 49 در 44 در 12 میلی متری دارد و سنگینی وزن آن به 39 گرم می رسد، بنابراین کاربران با خیال راحت می توانند از این ساعت هوشمند برای ساعات طولانی بدون هیچ مسئله ای استفاده نمایند.

این ساعت طرح اپل واچ اولترا بدنه ای از جنس آلومینیوم دارد که ضمن داشتن وزن سبک، مقاومت خوبی به آن در برابر حوادث احتمالی و خط وخش ها می دهد. بعلاوه برند سازنده روی نمایشگر این محصول از شیشه محافظ Ion-X Glass استفاده تا این بخش نیز در برابر خط وخش ها مقاوم بماند. این ساعت هوشمند با سیستم عامل های اندروید 7.0 و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگاری دارد و به راحتی به انواع گوشی های هوشمند مختلف متصل می شود. این محصول بعلاوه به طور کامل از زبان فارسی در منو و سیستم عامل بدون به هم ریختگی فونت ها پشتیبانی می نماید و قابلیت مکالمه و تماشا نوتیفیکیشن های گوشی را برای شما به همراه می آورد.

تمام سنسورهای سلامتی و ورزشی ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل GC1 فعال هستند و کاربران می توانند از قابلیت هایی چون سنجش اکسیژن خون (SPO2)، شمارش ضربان قلب، فشارسنج، ارتفاع سنج و گام شمار آن به سادگی بهره ببرند. پردازنده MTK2802 این ساعت هوشمند عملکرد مناسبی دارد و اسکرول روانی را در بخش های مختلف به کاربران ارائه می دهد. گیفت کالکشن از یک باتری پرظرفیت 530 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند های کپی اپل واچ اولترا استفاده نموده که از نظر شارژدهی نیز عملکرد مناسبی دارد. توجه داشته باشید که برای شارژ کردن این محصول باید حتما از آداپتورهای یک آمپر استفاده شود. درون جعبه این ساعت، یک عدد بند سیلیکونی اوشن و یک عدد بند فلزی به کاربران تقدیم می شود.

ساعت هوشمند لمفو مدل Ultra 4G

اگر در بازار گجت های پوشیدنی در پی ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا می گشت که قابلیت اتصال به اینترنت دیتا را داشته باشد و بتوانید روی آن سیم کارت نصب کنید، ساعت هوشمند لمفو مدل Ultra 4G یکی از برترین گزینه های خرید برای شما به شمار می رود.

این ساعت هوشمند های کپی پیشرفته از یک نمایشگر بزرگ 2.05 اینچی از جنس LCD IPS بهره می برد که تصاویر و محتواهای تصویری را با رزولوشن 320 در 386 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد و در مجموع کیفیت تصویر مناسبی دارد. این محصول به یک سری ویژگی های منحصر به فرد مجهز شده که کمتر در ساعت های هوشمند های کپی آن ها را می بینیم. اولین مورد قابلیت نصب سیم کارت است. شما می توانید روی این گجت پوشیدنی سیم کارت نصب کنید و ساعت هوشمند خود را با استفاده از آن ریجیستر کنید تا مسئله ای از بابت آنتی دهی نداشته باشید.

بعلاوه به لطف قابلیت نصب سیم کارت، این ساعت هوشمند به اینترنت دیتا نیز متصل می شود و از نسل چهارم اینترنت همراه (4G) نیز پشتیبانی می نماید که این قابلیت برای کاربران بسیار کاربردی خواهد بود. قابلیت های پیشرفته این ساعت به سیم کارت محدود نمی شود. ساعت هوشمند لمفو مدل Ultra 4G مجهز به یک دوربین 2 مگاپیکسلی مجزا نیز است که کیفیت قابل قبولی دارد. 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده که کاربران می توانند از آن به برترین شکل ممکن بهره ببرند. این محصول باکیفیت قابلیت مکالمه مستقیم از طریق بلوتوث را نیز دارد و از زبان فارسی در سیستم عامل و منو به طور کامل پشتیبانی می نماید. سیستم عامل اندروید روی این ساعت به صورت پیش فرض نصب شده و قابلیت نصب اپلیکیشن های مختلف از طریق گوگل پلی را دارد.

سنجش اکسیژن خون، شمارشگر ضربان و گام شمار از جمله حسگرهای این ساعت هوشمند به شمار می رود که همه آن ها فعال و قابل استفاده هستند. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان GPS نیز اشاره نمود. درون جعبه این ساعت طرح اپل واچ اولترا یک بند نارنجی و یک بند مشکی در دسترس است. باتری فوق العاده پرظرفیت 800 میلی آمپر ساعتی این ساعت هوشمند نیز به ازای یک بار شارژ، حداکثر تا 20 روز می تواند به شما شارژدهی ارائه دهد که این بسیار عالی است. برای شارژ کردن این ساعت هوشمند به هیچ عنوان از شارژر فست استفاده نکنید. این ساعت در حد شست وشوی دست ها ضد آب است و نمی توان از آن برای ورزش های آبی نظیر شنا استفاده کرد.

ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا مدل Ms81ultra

ساعت هوشمند Ms81ultra با ویژگی های خوبش توانسته به یکی از برترین ساعت های هوشمند طرح اپل واچ اولترا بازار تبدیل شود. یکی از ویژگی هایی که باعث شده ساعت هوشمند مدل Ms81ultra به محصولی پرفروش در بازار مبدل شود، برخورداری از صفحه نمایش بزرگ و بسیار درخشان است. این گجت پوشیدنی از یک نمایشگر 2.05 اینچی از جنس OLED بهره می برد که رزولوشن تصویر 296 در 348 پیکسل را به کاربران ارائه می دهد و به طور کلی، کیفیت تصویر خوبی دارد.

این محصول باکیفیت به عنوان یک ساعت طرح اپل واچ اولترا از بدنه ای از جنس آلومینیوم فراوری شده که دوام بسیار بالایی دارد و در برابر حوادث احتمالی و خط وخش ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. بعلاوه برند سازنده روی نمایشگر این محصول از شیشه محافظ Ion-X Glass استفاده نموده تا خیال کاربران از بابت آسیب رسیدن به نمایشگر راحت باشد. حداکثر روشنایی نمایشگر این ساعت به 600 نیت می رسد و از رفرش ریت 90 هرتزی نیز پشتیبانی می نماید. استاندارد ضد آب ip67 نیز برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده که آن را در حد پاشش قطرات آب مقاوم می نماید. هر سه دکمه روی این ساعت هوشمند نیز فعال هستند.

سیستم عامل Android Wear به صورت پیش فرض روی این ساعت هوشمند نصب شده و با اپلیکیشن WearFit Pro به سادگی می توان آن را به انواع گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS متصل کرد. این گجت پوشیدنی قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث را برای کاربران به همراه می آورد و خوشبختانه از زبان فارسی در سیستم عامل و منو بدون به هم ریختگی فونت ها پشتیبانی می نماید. وزن این ساعت هوشمند تنها 39 گرم است و کاربران در استفاده طولانی مدت از آن با هیچ مسئله ای روبرو نخواهند شد.

تمام ویژگی های سلامتی این ساعت هوشمند فعال هستند که از جمله آن ها می توان به شمارشگر ضربان قلب، سنجش مقدار UV، سنجش اکسیژن خون، ژیروسکوپ، گام شمار و فشارسنج اشاره نمود. باتری 500 میلی آمپر ساعتی نیز به عنوان منبع انرژی در این ساعت هوشمند به انجام وظیفه می پردازد که شارژدهی خوبی را به ازای یک بار شارژ به کاربران ارائه می دهد. حالت های ورزشی متعددی نیز در این ساعت طرح اپل واچ اولترا در دسترس کاربران قرار گرفته است. درون جعبه این محصول، دو عدد بند نارنجی و مشکی، شارژر مگنتی و گارد محافظ ساعت دیده می شود.

ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل RUGGED

مدل RUGGED، یکی دیگر از محصولات برند گیف کالکشن است که به عنوان ساعت طرح اپل واچ اولترا در بازار به فروش می رسد و امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این ساعت هوشمند باکیفیت از یک نمایشگر 1.92 اینچی از جنس AMOLED بهره می برد که محتواهای تصویری را با رزولوشن بسیار خوب 410 در 502 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد و چگالی تصویر آن نیز به 400 پیکسل بر هر اینچ می رسد.

این ساعت هوشمند مجهز به بدنه آلومینیومی است که مقاومت خوبی را در برابر حوادث احتمالی و خط وخش ها ارائه می دهد. بعلاوه باید به محافظ Ion-X Glass نمایشگر این محصول اشاره کنیم که خیال کاربران را تاحدودی از بابت محافظت از نمایشگر ساعت راحت می نماید. ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل RUGGED با سیستم عامل های اندروید 7.0 و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگاری دارد و به راحتی به انواع گوشی های هوشمند مختلف متصل می شود. این محصول بعلاوه به طور کامل از زبان فارسی در منو و سیستم عامل بدون به هم ریختگی فونت ها پشتیبانی می نماید و قابلیت مکالمه و تماشا نوتیفیکیشن های گوشی را برای شما به ارمغان می آورد.

وزن این ساعت هوشمند های کپی حدود 38 گرم است که برای استفاده آقایان و بانوان کاملاً مناسب به شمار می رود. بعلاوه این محصول از طیف گسترده ای از ویژگی های مختلف نظیر شمارنده ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون (SPO2)، دما و رطوبت پشتیبانی می نماید که طبیعتاً دقت چندان بالایی ندارد. قابلیت های ورزشی مانند مسیر پیموده شده و کالری سوزانده شده به شما در داشتن بدن سالم یاری می نماید. باتری 305 میلی آمپر ساعتی نیز به عنوان منبع انرژی در این ساعت هوشمند به انجام وظیفه می پردازد که شارژدهی خوبی را به ازای یک بار شارژ به کاربران ارائه می دهد. یک عدد بند سیلیکونی، یک عدد بند میلانس، محافظ صفحه نمایش و کاور دور ساعت درون جعبه آن به کاربران این محصول تقدیم می شود.

ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا مدل X ULTRA 8

ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا مدل X ULTRA 8T، یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند های کپی اپل واچ اولترا در بازار است که کیفیت خوبی دارد و توانسته رضایت جمع کثیری از خریدارانش در خبرنگاران را به خود جلب کند. طراحی این ساعت هوشمند از طراحی اپل واچ اولترا الگو گرفته شده و از نظر ظاهری تفاوت خاصی بین آن ها دیده نمی شود.

نمایشگر این ساعت هوشمند 2.05 اینچی از نوع LCD IPS است که نسبت به دیگر ساعت های موجود در این رنج قیمتی بسیار بزرگ تر است. این نمایشگر حاشیه های معقولی دارد و تصاویر را با وضوح 410 در 502 پیکسل به کاربران نشان می دهد. بعلاوه نباید محافظ Ion-X Glass این ساعت هوشمند را از قلم بیندازیم که در برابر حوادث احتمالی و خط وخش ها از آن محافظت می نماید. پردازنده HS2900 به عنوان قلب تپنده ساعت هوشمند مدل X ULTRA 8 به انجام وظیفه می پردازد و بدنه آلومینومی آن نیز مقاومت خوبی در برابر ضربات از خود نشان می دهد.

این محصول با سیستم عامل های اندروید 7.0 و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگاری دارد و به راحتی به انواع گوشی های هوشمند مختلف متصل می شود. این گجت پوشیدنی بعلاوه به طور کامل از زبان فارسی در منو و سیستم عامل بدون به هم ریختگی فونت ها پشتیبانی می نماید و قابلیت مکالمه و تماشا نوتیفیکیشن های گوشی را نیز دارد. شمارنده ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون (SPO2) از جمله مهم ترین ویژگی های سلامتی این ساعت هوشمند به شمار می رود که البته دقت آن ها تعریفی ندارد. باتری 340 میلی آمپر ساعتی نیز که به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده، شارژدهی مناسبی را به کاربران ارائه می دهد. به همراه ساعت یک عدد بند سیلیکونی مگنتی دو رو، محافظ صفحه نمایش، شارژر ساعت هوشمند و راهنمای نصب نرم افزار به صورت فارسی برای راحتی بیشتر مشتریان عزیز ارائه گشته است.

ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل GC7

گیفت کالکشن مدل های مختلفی از ساعت های طرح اپل واچ اولترا را روانه بازار نموده که مدل GC7، یکی از مجذوب کننده ترین مدل ها به شمار می رود. این مدل کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و مجهز به یک نمایشگر 1.92 اینچی از جنس AMOLED است که با رزولوشن تصویر 502 در 410 پیکسل، محتواهای تصویری را به کاربران نشان می دهد و تراکم پیکسلی آن نیز به حدود 400 پیکسل بر هر اینچ می رسد.

این ساعت هوشمند مجهز به پردازنده HX6634 است و مانند دیگر محصولات معرفی شده در این مطلب، قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث و پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم عامل را به کاربران ارائه می دهد. بدنه این محصول از فلز آلومینیوم فراوری شده که مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی از خود نشان می دهد و وزن آن نیز 38 گرم است که در استفاده طولانی، مچ دست کاربران را خسته نمی نماید. این محصول با سیستم عامل های اندروید 7.0 و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگار است و از جمله ویژگی های آن می توان به شمارنده ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و گام شمار اشاره نمود. باتری 320 میلی آمپر ساعتی آن نیز تا حداکثر سه روز در استفاده سنگین به شما شارژدهی ارائه می دهد. به همراه این محصول دو عدد بند سیلیکونی اوشن، آچار مخصوص تنظیم بند و محافظ دور ساعت به شما تقدیم می شود.

ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا مدل Ultra به همراه هندزفری

ساعت هوشمند مدل Ultra در نگاه اول گجت پوشیدنی عجیب و غریبی به نظر می رسد، مهمترین علت آن هم وجود هدفون های بلوتوثی داخلی است. شرکت سازنده، این ساعت را به یک جفت هندزفری بلوتوث استریو مجهز نموده که در شاسی ساعت هوشمند شارژ می شوند و کیفیت صدای قابل قبولی دارد.

بعلاوه این ساعت هوشمند دارای حسگرهای کاربردی، میکروفون و بلندگو برای مکالمه، حافظه داخلی و گواهینامه IP68 (مقاوم در برابر آب و گرد و خاک) است. در عین حال، امکان کنترل رابط کاربری ساعت هوشمند از طریق دکمه فیزیکی آن نیز فراهم است. برند سازنده، در این ساعت هوشمند مانیتورینگ ضربان قلب، مانیتورینگ اکسیژن خون و مانیتورینگ فشار خون را به همراه یک دماسنج به صورت یکپارچه جای داده است. بعلاوه، از طریق اپلیکیشن FitCloudPro امکان ارتباط با سیستم عامل های اندروید و iOS وجود دارد. این ساعت هوشمند از یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که در یک استفاده معمول حداقل تا 8 تا 15 روز دوام خواهد آورد. این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی هنگام نمایش پیغام ها را دارد، اما در بعضی پیغام ها به هم ریختگی فونت ها دیده می شود.

ساعت هوشمند دات کاما مدل Comma Ultra

ساعت هوشمند دات کاما مدل Comma Ultra یک کپی دقیق، با کیفیت و لوکس از اپل واچ اولترا است که نسبت به هزینه ای که برای خرید آن می پردازید، قابلیت های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد و توانسته رضایت حدود 76 درصد از خریدارانش در خبرنگاران را به دست آورد.

این ساعت طرح اپل واچ اولترا مجهز به یک نمایشگر 2.0 اینچی از جنس LCD IPS است که رزولوشن تصویر 420 در 485 پیکسل را برای کاربران به نمایش می گذارد و حاشیه های کمی اطراف نمایشگر آن دیده می شود. برند دات کاما به عنوان محافظ نمایشگر این ساعت هوشمند از گوریلا گلس کورنینگ سه استفاده نموده که مقاومت بسیار خوبی را به نمایشگر این ساعت هوشمند می دهد. بدنه ساعت هوشمند دات کاما مدل Comma Ultra از جنس آلومینیوم است و سنگینی وزن آن نیز به حدود 70 گرم می رسد.

در بدنه پشتی این محصول پین هایی به جهت تعویض بند همچون اپل واچ اولترا دیده می شود و هر سه دکمه فیزیکی آن نیز فعال هستند. این ساعت هوشمند به طور کامل از زبان فارسی در سیستم عامل و منو پشتیبانی می نماید و قابلیت مکالمه را نیز برای کاربران به همراه می آورد. در نهایت باید به باتری 280 میلی آمپر ساعتی این محصول اشاره کنیم که قادر است با یک بار شارژ حدود 5 روز و 20 روز در حالت استندبای شما را همراهی کند.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل G9 Ultra Max

برند آلمانی هاینو تکو مدل G9 Ultra Max را روانه بازار نموده که فروش خوبی را نیز تجربه می نماید. این ساعت طرح اپل واچ اولترا قیمت مناسب نمایشگر 2.2 اینچی با رزولوشن HD دارد و به لطف میکروفون و اسپیکر، کاربران امکان مکالمه را نیز با آن خواهند داشت. این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده و قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم عامل را نیز دارد. G9 Ultra Max در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است و باتری 200 میلی آمپر ساعتی آن حداکثر 5 روز شارژدهی ارائه می دهد. این ساعت به طیف گسترده ای از ویژگی های سلامتی و ورزشی مجهز است.

ساعت طرح اپل واچ اولترا؛ سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و آنالیز پرامکانات ترین ساعت های هوشمند طرح اپل واچ اولترا در رنج های قیمتی متفاوت پرداختیم تا اگر علاقه مند به خرید این ساعت ها هستید، با توجه به بودجه خود، مناسب ترین گزینه را برای خرید خود در نظر بگیرید. آیا شما ترجیح می دهید که ساعت های طرح اپل واچ را برای خود بخرید یا با همان بودجه ای که دارید، ساعت های اصل برندهای دیگر را مد نظر قرار دهید؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1402 بروزرسانی: 8 آبان 1402 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1485

به "9 ساعت هوشمند برتر طرح اپل واچ اولترا؛ مدل های مالی و مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 ساعت هوشمند برتر طرح اپل واچ اولترا؛ مدل های مالی و مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید