یک پنجم زندانیان در آمریکا به کرونا مبتلا هستند

به گزارش زرین گراف، براساس آنالیز های جدید اجرا شده حدود 20 درصد از زندانیان در امریکا به کرونا مبتلا شده اند.

یک پنجم زندانیان در آمریکا به کرونا مبتلا هستند

به نقل از تارنمای هیل، براساس تحقیقات صورت گرفته توسط خبرگزاری آسوشیتدپرس و پروژه مارشال تعیین شده است که بیش از 275 هزار زندانی در سراسر آمریکا از زمان شروع سال 2020 به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

همچنین نتایج این تحقیقات نشان می دهد که بیش از 17 هزار زندانی در نتیجه ابتلا به این ویروس و عدم دسترسی به امور بهداشتی و پزشکی اولیه جان خود را از دست داده اند.

هومر ونترز یک مقام بهداشتی سابق جزیره ریکر در نیویورک گفت که وی شاهد بخش هایی بوده که زندانیان با علائم بیماری کووید 19 بدون آزمایش دادن و یا عدم دریافت خدمات پزشکی در آنجا رفت و آمد داشته اند.

وی اضافه نمود: همچنان با زندان هایی روبرو هستیم که نه تنها مبتلایان به کرونا در آنجا آزمایش نشده اند، بلکه حتی خدمات درمانی و پزشکی نیز دریافت نمی نمایند.

نتایج این تحقیقات همچنین نشان می دهد که در بعضی از ایالت ها نرخ مبتلایان بسیار بیشتر از آمار اعلامی از هر پنج نفر یک مبتلا بوده است. در ایالت های آرکانزاس و کانزاس بیش از نیمی از زندانیان ایالتی و فدرال به کرونا مبتلا شده اند و بیشتر پرسنل این زندان ها با چالش روبروه با ویروس کرونا دست وپنجه نرم می نمایند.

در حالیکه توزیع دو واکسن تولیدی در آمریکا (واکسن های فایزر و مدرنا) در آمریکا شروع شده است اما فقط چندین ایالت توزیع آنها را برای افراد زندانی در مرحله اولیه در اولویت قرار داده اند.

بیش از 18 میلیون نفر در سراسر آمریکا به کرونا مبتلا شده اند که نزدیک به 325 هزار فوتی داشته است.

آمریکا درحالی شاهد افزایش شیوع کرونا است که دولت ترامپ با توجه به عدم کسب پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 مهار فرایند کرونا در کشور را متوقف نموده و تنها بر ادعاهای شکل گیری تقلب در انتخابات متمرکز شده است.

براساس نظرسنجی تازه ای در آمریکا و هم زمان با توزیع و تزریق سراسری نخستین محموله های واکسن کرونای تائید شده توسط دولت، شهفرایندان این کشور با وجود ابراز تمایل زیاد به تزریق این واکسن، در باره زمان دقیق دریافت آن اختلاف نظر دارند. در این میان سی ان ان گزارش داد که ترامپ تا زمانی که واکسن کرونا توسط تیم پزشکی کاخ سفید توصیه نگردد، واکسن نمی زند. امتناع ترامپ از دریافت واکسن کرونا در حالی مطرح می گردد که دکتر آنتونی فائوچی مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا به تازگی گفت که وی توصیه می نماید هم ترامپ و هم پنس واکسن کرونا را دریافت نمایند.

نشریه نیویورکر نیز اخیرا طی گزارشی تحت عنوان تعداد پرستاران آمریکا رو به اتمام است به شرایط نامساعد بیمارستان های آمریکا و کمبود کادر درمان در آنها پرداخت.

معاون رئیس جمهوری و رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، واکسن کرونا را دریافت نموده اند تا ایمن یودن آن را به مردم اطمینان دهند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 591

به "یک پنجم زندانیان در آمریکا به کرونا مبتلا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پنجم زندانیان در آمریکا به کرونا مبتلا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید