کنار استخر خوردن این خوردنی ها می چسبد

به گزارش زرین گراف، با مصرف این موادغذایی سلامت بدن را تضمین نموده و لذت یک شنای تابستانه را چندبرابر کنید .در فصل گرما و تابستان نوشیدن یک لیوان نوشیدنی گوارا و خنک در کنار استخر جانی تازه و دوباره به وجودتان می بخشد. طبیعی است که در این فصل تعریق بیشترمی گردد چه برسد به آن که در معرض مستقیم نور آفتاب و در کنار استخر باشی!

کنار استخر خوردن این خوردنی ها می چسبد

کنار استخر خوردن این خوردنی ها می چسبد

با مصرف این موادغذایی سلامت بدن را تضمین نموده و لذت یک شنای تابستانه را چندبرابر کنید .

در فصل گرما و تابستان نوشیدن یک لیوان نوشیدنی گوارا و خنک در کنار استخر جانی تازه و دوباره به وجودتان می بخشد. طبیعی است که در این فصل تعریق بیشترمی گردد چه برسد به آن که در معرض مستقیم نور آفتاب و در کنار استخر باشی!

باید به خاطر داشته باشید که رطوبت مورد احتیاج در این فصل گرم را برای بدنتان فراهم کنید. از آنجایی که بخش زیادی از میوه ها و سبزیجات را آب تشکیل میدهد می توانید با مصرف آنها رطوبت مورد احتیاج بدن را تامین کنید.

سیب

مهم نیست که سبز است یا قرمز زرد است یا سیب گلاب! مهم این است که خوردن یک عدد سیب هنگام استراحت کنار استخر، انرژی دوباره ای به شما می بخشد. سیب منبع غنی فیبر است. پوست سیب حاوی انواع آنتی اکسیدان است که باعث کاهش تاثیر مخرب رادیکالهای آزاد می گردد و پوست شما را در برابر آسیبهای ناشی از پرتوهای UVA وUVB محافظت می نماید.

انجیر

تابستان فصل انجیراست. تازه یا خشک شده اش فرقی نمی نماید؛ انجیر یکی از میوه های سرشار از فیبر است بعلاوه این میوه مقادیر زیادی پتاسیم (برترین ماده برای جبران آب از دست رفته با تعریق)، کلسیم و آهن دارد.

زردآلو

این میوه لذیذ سرشار از ماده ای به نام بتاکاروتین است که ویتامین A را تامین می نماید. بتاکاروتین ویتامین C و ویتامینهای آنتی اکسیدانه در زردآلو موجود است. برگه خشک شده زردآلو هم منبع غنی پتاسیم و فیبر است. نباید فراموش کنید، چند عدد زردآلو تازه همراه خود به استخر ببرید و هنگام آفتاب گرفتن نوش جان کنید.

هلو

هواداران این میوه خوشمزه که دیگر بردن آن را در استخر فراموش نمی نمایند. هلو منبع غنی بتاکاروتین، ویتامین C و فیبر است. این

میوه دارای انواع آنتی اکسیدان هم هست و به همین دلیل از پوست در برابر نورآفتاب محافظت می نماید.

انبه

این میوه لذیذ تابستانه سرشار از آب است. انبه های لذیذ و آب دار منبعغنی بتاکاروتین، ویتامینC و فیبر هستند. مصرف روزانه نصف یک انبه بیش از 100 درصد ویتامین A مورد احتیاج بدن را تامین می نماید. شما می توانید این میوه را به صورت خنک هنگام حمام آفتاب صرف کنید و لذت خوردن آن را چندبرابر کنید.

هویج

چند عدد هویج پوست کنده و تمیز شده انتخاب مناسبی برای شماست که هنگام حمام آفتاب نوش جان کنید. هویج سرشاراز ویتامین A است. آب هویج هم نوشیدنی مناسبی است که می توانید جایگزین نوشیدنی های گازدارکنید.

خیار

کمتر کسی پیدا می گردد که قصد آفتاب گرفتن داشته باشد اما در میانکیسه تنقلات و میوه ها، خیار را فراموش کند. شاید خوردن خیار قلمی و ترد کنار استخر را با هیچ چیز دیگری عوض نکنید! ما هم برای شما پیشنهادی داریم؛ می توانید این میوه لذیذ را بصورت ماست و خیار و با کمی نمک هم نوش جان کنید.

طالبی

یک قاچ طالبی بعد از یک کرال سینه زیر گرمای آفتاب خیلی می چسبد. طالبی سرشار از آنتی اکسیدان است که از رشد سلولهایسرطانی به خصوص سرطان پوست جلوگیری می نماید. طالبی بعلاوه از پیری زودرس هم جلوگیری می نماید.

هندوانه

شاید کمترکسی حوصله کند که یک قاچ هندوانه همراه خود به استخر ببرد، اما خوردن همین هندوانه آن قدر به شما انرژی می دهد و خستگی یک شنای چند ساعته را از تنتان در می نماید که باور نمی کنید! می توانید هندوانه را بصورت گراتینه (مخلوط هندوانه با کمی شکر)در قمقمه ریخته و همراه خود به استخر ببرید و سرد و تگری بنوشید.

کرفس

هواداران ساقه کرفس می دانند که خوردن این ماده غذایی چقدر لذیذ است. ساقه های کرفس را جدا کنید و همراه چندبرگ کاهو در ظرفی قرار دهید، کمی آبلیمو به آن اضافه کنید و هنگام حمام آفتاب نوش جان کنید.

منبع:زندگی ایده آل,شماره 43

منبع: راسخون
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 985

به "کنار استخر خوردن این خوردنی ها می چسبد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنار استخر خوردن این خوردنی ها می چسبد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید