کمبودی در زمینه تأمین مرغ و آرد در هرمزگان وجود ندارد

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران/هرمزگان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان گفت: مرغ و آرد مورد نیاز استان برای ایام نوروز تامین شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

کمبودی در زمینه تأمین مرغ و آرد در هرمزگان وجود ندارد

علی فیروزی صبح امروز (9 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، اضافه کرد: از 27 اسفند ماه به طور میانگین روزانه 160 تن مرغ گرم در استان توزیع شده و همچنین 750 تن نیز مرغ منجمد عرضه شده است.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ گرم در استان 31 هزار تومان و مرغ منجمد 20 هزار تومان است که پایین تر از میانگین قیمت کشوری است، اضافه کرد: بازار استان به صورت روزانه رصد می شود تا کمبودی در بازار نباشد.

فیروزی درباره فعالیت نانوایی ها در استان در ایام نوروز گفت: 291 واحد نانوایی معادل 22 درصد کل نانوایی های استان در طول ایام عید کشیک هستند.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه روزانه 560 تن آرد برای این نانوایی ها اختصاص یافته و 350 تن نیز آرد اضافی برای رفع هر گونه کمبود به نانوایی های کشیک تحویل شده است، شرح داد: هیچ گونه کمبودی در تامین آرد و نان مورد نیاز استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه نیاز روزانه بازار استان به مرغ گرم 110 تا 140 تن است که اکنون بیش از 160 تن مرغ گرم در استان کشتار و روزانه توزیع می شود، بیان نمود: برای رفع هرگونه کمبود، توزیع مرغ منجمد نیز در استان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1235

به "کمبودی در زمینه تأمین مرغ و آرد در هرمزگان وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبودی در زمینه تأمین مرغ و آرد در هرمزگان وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید