با برترین کشورهای اروپایی برای سفر آشنا شوید

به گزارش زرین گراف، بهتر است برای گذراندن تعطیلات نوروز این بار مکان متفاوت را انتخاب کنید و با سفر به قاره اروپا و تورهای مجذوب کننده آن سفری متفاوت را تجربه کنید.

با برترین کشورهای اروپایی برای سفر آشنا شوید

اروپا از تنوع اقلیمی و جغرافیایی بالایی برخوردار است. شاید اگر نام اروپا به گوش شما بخورد، از قیمت آن بترسید و فکر سفر به آنجا را هم نکنید؛ ولی ما به شما تورهایی را معرفی می کنیم که بسیار ارزان بوده و می توانید با کمترین هزینه ها از سفر خود لذت ببرید و تعطیلات شادی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

چرا سفر به اروپا؟

اروپا به علت داشتن طبیعتی سرسبز و زیبا و کشورهایی پیشرفته، می تواند برترین تجربه گردشگری را برایتان به همراه داشته باشد. در تورهای مسافرتی اروپایی شما می توانید از کشورهای مختلف این قاره تماشا کنید. از تورهای پرطرفدار در تور اروپا می توان به تور فرانسه ، تور سوئیس و تور اسپانیا اشاره نمود. فرانسه با داشتن موزههای قدیمی و مکانهای گردشگری بسیار زیبا می تواند یکی از مقصدهای گردشگری برای شما به شمار رود. در تور سوئیس هم می توان به شهر بلانزونا، مرکز این کانتون، یک شهر قلعه ای متعلق به قرون وسطا، شهر بازل، شهر زرمات و... اشاره نمود.

در ادامه با سه مقصد پرطرفدار و مجذوب نماینده گردشگری در اروپا آشنا می شویم.

سوئیس

سوئیس، کشوری که به زیبایی های طبیعی بی همتای خود می بالد، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می رود. سوئیس برای کوه ها، ساعت ها، شکلات، پنیر و بی طرفی سیاسی خود شناخته شده است. رشته کوه های زیبای آلپ در سوئیس یک مکان تماشای برای بازدید هستند. این کشور بعضی ویژگی های منحصربه فرد خود را دارد. مانند این واقعیت که این کشور سه زبان ملی رسمی دارد. بسته به هر منطقه ای از سوئیس، گردشگران زبان های فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی را پیدا خواهند کرد. اگرچه زبانی به نام زبان سوئیسی وجود ندارد، یک گویش آلمانی به نام سوئیسی - آلمانی وجود دارد که اغلب به وسیله کسانی که در نزدیکی مرز آلمان ساکن هستند، صحبت می شود.

سوئیس را می توان زادگاه گردشگری زمستانی نامید. این کشور زیبا، مجموعه شگفت انگیزی از منظرههای طبیعی زیبا، پرشکوه و مجلل زندگی شهری است. به عنوان کشوری که به لطف طبیعت، از جاذبه های بی نظیر طبیعی و منظره ها زیبا بهره می برد. کشور سوئیس، یکی از مقاصد مورد علاقه مشتاقان سفر و گردشگری است؛ چرا که برای هر نوع سلیقه، تجربه شگفت انگیزی برای ارائه دارد. برای کسانی که به تماشای منظره ها طبیعی علاقه مند هستند، این کشور چیزی از بهشت کم ندارد. برای علاقه مندان به هیجان و ماجراجویی، مقصد مناسبی است؛ برای عکاسان، برترین نقطه روی کره زمین و برای عاشقان شکلات، شیرین ترین سفر زندگی خواهد بود.

سوئیس یک جمهوری فدرال در اروپا است که در غرب و مرکز این قاره واقع شده است و با کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان، اتریش و لیختن اشتاین هم مرز است. مردم این کشور به زبان های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و رومانش صحبت می نمایند و تنها کشور جهان است که چهار زبان رسمی در آن صحبت می شود. افرادی که به زبان آلمانی صحبت می نمایند، بیشترین سهم از جمعیت سوئیس را به خود اختصاص داده اند؛ ولی گویش ساکنان این کشور متفاوت از گویش مردم آلمان است. در سال 2015 میلادی 63.5 درصد از مردم سوئیس به زبان آلمانی صحبت می کردند؛ در حالی که 22.5 درصد از مردم به زبان فرانسوی و 8.1 درصد به زبان ایتالیایی صحبت می کردند.

سوئیس یک کشور مهاجرپذیر است و بالغ بر 23 درصد از ساکنان این کشور را مهاجران تشکیل می دهند. بخشی از این مهاجران سال های قبل به سوئیس آمده اند و فرهنگ و زبان خود را هم به این کشور آورده اند. بانک جهانی در گزارش اخیر خود آورده است: در سال 2014 میلادی 23.3 درصد از جمعیت سوئیس را مهاجران تشکیل می دادند که 64 درصد از این افراد شهروندان دیگر کشورهای اروپایی بودند.

سوئیس با جمعیتی بالغ بر هشت میلیون نفر، یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و از نظر شفافیت دولتی، آزادی های اجتماعی، کیفیت زندگی، رقابت پذیری مالی و شاخص توسعه انسانی در میان تمامی کشورهای جهان در صدر قرار گرفته است. به گزارش مرکز مطالعات بانک کردیت سوئیس این کشور از نظر ثروت نامی به ازای هر بزرگسال در بالاترین جایگاه در جهان قرار گرفته است و از نظر فراوری ناخالص داخلی سرانه هم در جایگاه هشتم جهان است. دو شهر بزرگ این کشور، شهرهای زوریخ و ژنو هستند که در گزارش های تازه از این دو شهر به عنوان شهرهایی که بالاترین کیفیت زندگی در آنها وجود دارد یاد شده است.

فرانسه

فرانسه، جاذبه های تماشای متعددی دارد و یکی از مقاصد گردشگری محبوب در جهان است. با شنیدن نام فرانسه به یاد انواع و اقسام پنیرهای لذیذ، برج ایفل و پیشخدمت های اتوکشیده می افتیم. این کشور زیبا، غذاهایی لذیذ، تاریخی غنی و پربار و فضایی دوست داشتنی دارد. هر کسی با هر سلیقه ای که به این کشور سفر کند، قطعا با خاطرات و تجربیات لذت بخش به خانه خود باز می شود. تاریخچه غنی و پربار این کشور سبب شده که در گوشه و کنار آن، بناهای تاریخی، قلعه ها و آثار معماری باشکوهی را ببینید که همگی نشانی از فرهنگ غنی این کشور بی نظیر هستند. البته سفر به فرالنسه، سفر گران قیمتی خواهد بود. برای تماشا همه جاذبه های گردشگری و لذت بردن از همه زیبایی های فرانسه باید هزینه های زیادی را بپردازید. پس سعی کنید که قبل از سفر به فرانسه، مبلغی را برای هزینه های اضافی که ممکن است در طول سفر پیش بیایند، کنار بگذارید.

غذا خوردن در رستوران در کشور فرانسه یک فعالیت تفریحی گران قیمت محسوب می شود. رستوران ها می توانند بودجه یک روز سفر شما را به راحتی به خود اختصاص دهند. اما نگران نباشید. می توانید با پرداخت هزینه کمتری، یک پیک نیک لذت بخش ترتیب دهید. به یک فروشگاه محلی سر بزنید، کمی نان و پنیر، میوه و گوشت تهیه کنید و برای یک گردش چند ساعته لذت بخش برنامه ریزی کنید. با پرداخت کمتر از 10 یورو می توانید یک غذای عالی برای خودتان تهیه کنید.

اسپانیا

اسپانیا کشور غذاهای پرادویه، اقلیم گرم، رقصهای پرشور و شهرهای زیبا است. اگر می خواهید اسپانیا را بهتر بشناسید، بازدید از مرکز آن و بارسلونا که یکی از پربازدیدترین شهرهای اروپا است، به تنهایی کافی نیست. درباره اسپانیا گفتنی بسیار است که به طور مختصر درباره آن شرح داده شده است. این کشور در جنوب غربی اروپا و شبه جزیره ایبریا واقع شده است. پرتغال تنها کشور همسایه اسپانیا در این شبه جزیره است. کوههای پیرنه در شمال شرقی اسپانیا مرز طبیعی این کشور با فرانسه و سایر کشورهای اروپایی است؛ همین امر باعث شده که اسپانیا از بسیاری از حوادث و وقایع قاره اروپا دور بماند.

اسپانیا جمعیتی در حدود 45 میلیون نفر دارد و هشتمین اقتصاد بزرگ جهان است. برابری قدرت خرید این کشور در سال 2006 بیشتر از هزار میلیارد دلار تخمین زده شده است. سرانه برابری قدرت خرید اسپانیا در حدود 26 هزار دلار است.

منبع: کجارو / khosrovanseir.com
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1172

به "با برترین کشورهای اروپایی برای سفر آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برترین کشورهای اروپایی برای سفر آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید