واکسن کرونای آلمانی ها نتایج مثبت نشان داد

به گزارش زرین گراف، شرکت آلمانی کیوروک (CureVac) گفت که آزمایش واکسن کروناویروس این شرکت روی حیوانات موفقیت آمیز بوده است.

واکسن کرونای آلمانی ها نتایج مثبت نشان داد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، شرکت زیست فناوری کیوروک (CureVac) آلمان اعلام نمود: آزمایش واکسن کرونا این شرکت که در دوز کمی به حیوانات تزریق شد، واکنش سیستم ایمنی بدن این حیوانات را به همراه داشته است.

شرکت کیوروک اعلام نمود که این اطلاعات انتظارات این شرکت را برآورده نموده است چراکه انتظار شرکت کیوروک این بود که واکسن ساخت آن ها باعث ایجاد پاسخ ایمونولوژیک قوی برای خنثی کردن عامل بیماری کووید 19 یعنی ویروس SARS-CoV-2 گردد.

دیتمار هوپ، از بنیانگذاران این شرکت گفته که قصد دارند اولین آزمایشات بالینی روی داوطلبان سالم را در ماه ژوئن شروع نمایند.

گزارش ها حاکی از آن است که آمریکا پیش از این کوشش کرد که به واکسن ساخت این شرکت دسترسی پیدا کند که البته این اقدام با واکنش های سیاسی زیادی همراه بود و دولت آلمان هم شرکت کیوروک را پیشتیبانی کرد.

شرکت کیوروک در واکسن خود از رویکرد پیغام رسان آران ای (RNA) استفاده می نماید. همان روشی که شرکت های رقیب دیگر مانند بایو ان تک (BioNTech) و شریکش پی فایزر (Pfizer) و همچنین مدرنا (Moderna) استفاده می نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 158

به "واکسن کرونای آلمانی ها نتایج مثبت نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کرونای آلمانی ها نتایج مثبت نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید