مبارزه جهاد کشاورزی اهر با آفت لکه سیاه سیب

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی اهر از اولویت کاری این اداره را مبارزه با آفت های کشاورزی و باغی به خصوص لکه سیاه سیب که سال های متعدد به عنوان تهدیدی برای تولیدات سیب منطقه است، اطلاع داد.

مبارزه جهاد کشاورزی اهر با آفت لکه سیاه سیب

محمد اسدی در جلسه طرح یاوران فراوری با موضوع آنالیز مسائل و راهکارهای عملی و علمی کنترل بیماری لکه سیاه سیب در اهر، گفت: شهرستان اهر یکی از شهرستان های پیشرو در بروزرسانی اطلاعات مبارزه با بیماری ها، حفظ نباتات، انتقال دانش فنی برای کشاورزان و باغداران در سطح استان است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: امیدواریم تا سال جاری با خدمات و کوشش هرچه بیشتر به باغداران در سالی که به فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، شاهد فراوری محصول بیشتر سیب سالم و افزایش راندمان در واحد سطح اهر باشیم.

وی، ارتقای دانش فنی باغداران را با توجه به آموزش های مستمر به صورت حضوری و مجازی و ارائه اطلاعیه های فنی و کوشش در جهت نفوذ ضریب دانش فنی در جامعه کشاورزان را توسط کارشناسان این مدیریت مهم و از اولویت های کاری این مجموعه برشمرد و گفت: این جلسه نیز با دعوت از محققان و مدیران ارشد سازمان جهاد کشاورزی استان در این راستا صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 765

به "مبارزه جهاد کشاورزی اهر با آفت لکه سیاه سیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه جهاد کشاورزی اهر با آفت لکه سیاه سیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید