قوانین حوزه زنان باید کامل اجرا گردد

به گزارش زرین گراف، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: برای اجرایی نشدن و ناقص اجرا شدن قوانین مرتبط با حوزه زنان و خانواده باید چاره اندیشی گردد.

قوانین حوزه زنان باید کامل اجرا گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، نرجس بختیارخلج مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: در اسناد و قوانین بالادستی، حوزه زنان و خانواده مورد توجه بوده است و احتیاج به قانون نداریم، اما اجرانشدن، معطل ویا ناقص اجرا شدن بعضی قوانین مرتبط از جمله مسائل و مسبب مسائل موجود در جامعه است که باید برای آن چاره اندیشی گردد.

نرجس بختیارخلج درمراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهارکرد: ضمن تاسی به گنجینه ارزشمند سیره ائمه اطهار که همیشه الگو و رهنمون ما هستند، انقلاب اسلامی الگوی واقعی و اسلامی زن را تحقق بخشید؛ الگوی سوم زنِ نه شرقی، نه غربی، الگوی زن ایرانی - اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی در مورد موضوعات تعالی خانواده و کرامت و منزلت زنان، شناسایی و پیگیری مسائل ایشان که شامل زنان شاغل، زنان جامعه هدف مستقیم و عیر مستقیم وزارتخانه هستند ازجمله برنامه های در دست آنالیز در حوزه زنان و خانواده در قالب سیاستگذاری های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شمارمی رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1190

به "قوانین حوزه زنان باید کامل اجرا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین حوزه زنان باید کامل اجرا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید