تور ارزان آلمان: قرنطینه شدن 4 بازیکن بایرن مونیخ، اقدام جالب باشگاه در قبال بازیکنان واکسینه نشده

به گزارش زرین گراف، باشگاه بایرن مونیخ اطلاع داد چهار بازیکنش به علت در ارتباط بودن با فردی که به ویروس کرونا مبتلا بوده ، به قرنطینه رفته اند.

تور ارزان آلمان: قرنطینه شدن 4 بازیکن بایرن مونیخ، اقدام جالب باشگاه در قبال بازیکنان واکسینه نشده

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بایرن مونیخ اظهار داشت سرژ گنابری، جمال موسیالا، اریک ماکسیم چوپو موتینگ و میکائیل کویزانس به علت تماس داشتن با فردی از اعضای این تیم که تست کرونایش مثبت شده بود، به قرنطینه خانگی رفته اند.

شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان نیز اطلاع داد؛ باشگاه بایرن مونیخ تصمیم گرفته است بازیکنانی که مقابل بیماری کووید-19 واکسینه نشده اند، در صورت ابتلا به این بیماری حقوقی در مدت زمان قرنطینه شدن شان از باشگاه دریافت نخواهد کرد. یکی از بازیکنانی که مخالف زدن واکسن کرونا است، یاشوا کیمیش است.

بایرن که آدینه شب در هفته دوازدهم بوندس لیگا با نتیجه 2 - یک مغلوب میزبانش آگزبورگ شد، سه شنبه شب در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان دیناموکیف خواهد بود. شاگردان یولیان ناگلسمان پیش از این صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1093

به "تور ارزان آلمان: قرنطینه شدن 4 بازیکن بایرن مونیخ، اقدام جالب باشگاه در قبال بازیکنان واکسینه نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: قرنطینه شدن 4 بازیکن بایرن مونیخ، اقدام جالب باشگاه در قبال بازیکنان واکسینه نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید