همچنان به کسب دوبنده تیم ملی امیدوارم، کرونا همه چیز را تغییر داد

به گزارش زرین گراف، به گزارش خبرنگاران، امین میرزازاده بعد از کسب مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی جوانان دنیا و عنوان قهرمانی بزرگسالان آسیا به یکی از مدعیان تیم ملی بدل شد که انگیزه بالایی برای تکرار موفقیت دارد. وی که با توجه به نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در لیست مدعیان رقابتهای انتخابی برای حضور در مسابقات دنیای قرار داشت، چند روز قبل از حضور در این پیکارها به دلیل تست مثبت کرونا از حضور در انتخابی بازماند. بدین ترتیب میرزازاده با وجود امید و انگیزه بالا نتوانست در این مسابقات حضور یابد و توانایی خود را به کادر فنی اثبات کند.

همچنان به کسب دوبنده تیم ملی امیدوارم، کرونا همه چیز را تغییر داد

به همین دلیل امین میرزازاده با اعلام خاتمه فرایند درمان بیماری کرونا و کسب بهبودی نسبی برای استارت تمرینات به خبرنگاران گفت: خیلی باانگیزه هستم تا بزودی با توجه به بهبودی و خلاصی از بیماری کرونا، تمریناتم را شروع کنم. طبیعتاً با توجه به اینکه بازی های المپیک در پیش است به هیچ عنوان دوست ندارم فاصله زیادی با حریفان و مدعیان تیم ملی پیدا کنم و در واقع از آنها جا بمانم.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی روزهای اخیر احساس می کنم که اوج بیماری را پشت سر گذاشتم و با توجه به خاتمه دوران قرنطینه در انتظار تست بعدی و استارت تمرینات هستم. فعلاً که علائم بالینی بیماری کرونا را ندارم و اگر مشکل خاصی نداشته باشد، بزودی دور جدید تمریناتم را شروع خواهم کرد.

دارنده مدال قهرمانی جوانان دنیا در مورد از دست دادن رقابتهای انتخابی تیم ملی گفت: قبل از حضور در این مسابقات از نظر آمادگی روحی و جسمی در حد و اندازه ایده آلی بودم و انگیزه بالایی برای کسب پیروزی داشتم، اما ابتلاء به کرونا همه چیز را خراب کرد و از اینکه این فرصت ارزشمند را از دست دادم، بسیار ناراحت شدم. تا قبل از این مسابقات از هر نظر مهیای مصاف با رقبایم بودم تا بتوانم با کسب پیروزی در انتخابی، ملی پوش اعزام به رویدادهای آینده شوم، اما ابتلاء به کرونا همه چیز را برای من به هم ریخت.

قهرمان کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا در خاتمه گفت: هدف اصلی من رسیدن به دوبنده تیم ملی و حضور در بازی های المپیک است، اما می دانم رسیدن به این هدف بسیار سخت و سخت خواهد بود. به همین دلیل با تمام توان تمرین خواهم کرد تا بتوانم به هدفم نزدیک و نزدیک تر شوم. ضمن اینکه رقابتهای لیگ برتر را پیش رو داریم و من هم برای اینکه از کورس رقابت با دیگر رقبای سنگین وزن تیم ملی جا نمانم، حساب ویژه ای روی مسابقات لیگ برتر باز نموده ام.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 533

به "همچنان به کسب دوبنده تیم ملی امیدوارم، کرونا همه چیز را تغییر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همچنان به کسب دوبنده تیم ملی امیدوارم، کرونا همه چیز را تغییر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید