فینال لیگ برتر فوتسال به سال 99 موکول شد

به گزارش زرین گراف، با اعلام سرپرست سازمان لیگ فوتسال، فینال رقابت های لیگ برتر فوتسال در اوایل سال 1399 برگزار می گردد.

فینال لیگ برتر فوتسال به سال 99 موکول شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرش جابری درباره برگزاری مسابقات فوتسال باشگاه های کشور در فصل 99-98 گفت: به دنبال درخواست فدراسیون فوتبال و موافقت ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به عنوان مرجع تصمیم گیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این بیماری و به جهت حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، داوران و عوامل برگزاری مسابقات و اصحاب رسانه، با توجه به نامشخص بودن تاریخ برگزاری مرحله نهایی مسابقات جام ملت های آسیا و زمان مکفی برای برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، فینال این مسابقات پس از هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در اوایل سال 1399 برگزار خواهد شد.

وی اضافه نمود: دیدارهای هفته چهاردهم (معوقه) گروه دوم لیگ دسته اول فوتسال که مقرر بود در روزهای شانزدهم و هفدهم اسفند برگزار گردد، ملغی اعلام و زمان دقیق برگزاری این دیدارها و نیز مرحله پلی آف این مسابقات، پس از هماهنگی های لازم متعاقباً اعلام خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: مسابقات لیگ دسته دوم از 14 فروردین سال 1399 شروع خواهد شد. همچنین دور برگشت مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر بانوان از اواسط فروردین ماه سال 1399 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 4

به "فینال لیگ برتر فوتسال به سال 99 موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیگ برتر فوتسال به سال 99 موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید