بختیاری زاده: نمی توان لیگ برتر را نیمه تمام رها کرد

به گزارش زرین گراف، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: نمی گردد این فصل را نیمه تمام گذاشت و به سراغ فصل بعد رفت و باید تکلیف شرایط تیم ها در فصل جاری معین گردد.

بختیاری زاده: نمی توان لیگ برتر را نیمه تمام رها کرد

سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با خبرنگاران, در خصوص از سرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: تیم ها چند ماه زحمت کشیده و سرمایه گذاری نموده اند و در انتظار رسیدن به نتیجه زحمات خودشان هستند. در لیگ دسته اول هم رقابت نزدیکی برای صعود به لیگ برتر وجود دارد و تیم های بالای جدول امید زیادی دارند بازی ها برگزار گردد و به انتها برسد. تکلیف نمایندگان ما در آسیا باید تعیین گردد، لیگ قهرمانان آسیا ادامه پیدا می نماید و سایر کشورهای آسیایی هم در حال برنامه ریزی برای شروع مسابقات هستند.

مربی پیشین تیم امید گفت: زمان شروع دوباره لیگ از سوی فدراسیون و سازمان لیگ با هماهنگی ستاد کرونا اعلام شده اما آنچه مسلم است اینکه نمی گردد این فصل را نیمه تمام گذاشت و به سراغ فصل بعد رفت. باید تکلیف شرایط تیم ها در این فصل تعیین گردد.

بختیاری زاده ادامه داد: در خصوص زمان از سرگیری مسابقات لیگ نباید عجله نمایند و اگر صبر بیشتر شرایط را بهتر می نماید برای حفظ جان و سلامتی بازیکنان و مربیان ضروری است این کار صورت بگیرد, خصوصاً شرایط در خوزستان بحرانی است و باید مسئولان مسابقات و وزارت بهداشت توجه ویژه ای به این منطقه داشته باشند.

وی یادآور شد: آزمایش ها و تست کرونایی که از تیم ها گرفته شد کار بسیار خوبی است که به مراقبت از سلامتی اعضای تیم ها یاری می نماید، البته برای باشگاه های دسته اول این کار هزینه زیادی دارد. امیدوارم در این زمینه از باشگاه ها حمایت گردد تا بتوانند آزمایش و تست ها را به شکل کامل انجام دهند و از سرگیری تمرینات موجب شیوع بیشتر بیماری و شناسایی موارد جدید نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 204

به "بختیاری زاده: نمی توان لیگ برتر را نیمه تمام رها کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیاری زاده: نمی توان لیگ برتر را نیمه تمام رها کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید