فیلمی قدیمی از اجرای قطعه ریتمیک با صدای منوچهر نوذری و آذری

به گزارش زرین گراف، سال 67 منوچهر نوذری، منوچهر آذری و مهدی کاشانیان قطعه ای ریتمیک با موضوع صرفه جویی آب در قالب برنامه صبح جمعه با شما به یادگار گذاشتند. این اشعار ریتمیک در آن زمان از طریق محمد حاجی حسینی، شاعر و طنزپرداز رادیو سروده می شد.

فیلمی قدیمی از اجرای قطعه ریتمیک با صدای منوچهر نوذری و آذری

سعید توکل ـ تهیه کننده برنامه قدیمی صبح جمعه با شما ـ به خبرنگاران می گوید که این قطعه سال 67 درباره بحران آب ساخته شد؛ معضلی که از دیرباز هم مورد توجه بوده است.

او سپس یادآور می شود: همان سال ها مرحوم استاد محمدحاجی حسینی اشعار را سروده بودند که ما در قالب ریتمیک با صدای این عزیزان آن را در قالب برنامه صبح جمعه ساختیم. این قطعه با ضرب و تنها از طریق ایزد کاویانی در استودیو هشت رادیو اجرا شد.

توکل درباره استاد محمدحاجی حسینی، شاعر طنزپرداز رادیو نیز خاطرنشان می کند که سال 98 به دلیل کهولت سن از دنیا رفت و ادامه می دهد: ایشان 60 سال در این حوزه فعالیت کردند. قطعه ریتمیکی که ایشان سروده بودند، مربوط به برنامه صبح جمعه با شما بود. به هر ترتیب اگر برنامه ای برنامه می شد، تیمی زحمت می کشید. سال 67 بود که آقای نوذری را دعوت به حضور در برنامه کردیم که ایشان هم سرمنشاء حضور هنرمندان دیگری به برنامه شدند و برنامه آن شکل و شمایل خاطره انگیز را به خود گرفت. آقای آذری هم از قبل از انقلاب در رادیو بودند و در این برنامه هم حضور داشتند.

به گزارش خبرنگاران، ویدئوی زیر فیلمی از منوچهر نوذری، منوچهر آذری و مهدی کاشانیان است که قطعه ای ریتمیک با موضوع صرفه جویی آب را در برنامه صبح جمعه با شما اجرا کردند.

ویدئوی کامل این قطعه قرار است جمعه (30 مهر ماه) ساعت 20 در برنامه پرنیان صدا از شبکه پنج سیما پخش شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1049

به "فیلمی قدیمی از اجرای قطعه ریتمیک با صدای منوچهر نوذری و آذری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمی قدیمی از اجرای قطعه ریتمیک با صدای منوچهر نوذری و آذری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید