فرانکفورت 2 ، 1 بایرن؛ شکست غیرمنتظره صدرنشین

به گزارش زرین گراف، بایرن مونیخ در خانه فرانکفورت با نتیجه 1-2 مغلوب شد.

فرانکفورت 2 ، 1 بایرن؛ شکست غیرمنتظره صدرنشین

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بایرن مونیخ که در سال 2021 نتایج پرفراز و نشیبی در بوندسلیگا گرفته، عصر امروز برابر تیم آماده فرانکفورت با نتیجه 1-2 مغلوب گردید، اما همچنان با 49 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

فرانکفورت بازی را بهتر شروع کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 13 به گل رسید. روی ارسال کاستیچ از سمت چپ، کامادا با جایگری دقیق در محوطه جریمه پیروز شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

دقایقی بعد امین یونس که متوجه بیرون آمدن مانوئل نویر از دروازه شده بود از فاصله ای دور به قصد گلزنی ضربه زد، اما بدشانس بود که توپ او راهی به دروازه بایرن نیافت.

اما در دقیقه 31 امین یونس پیروز به زدن گل دوم فرانکفورت شد. این بازیکن در سمت چپ محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه فوق العاده به گوشه دروازه زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

در دقیقه 39 بایرن مونیخ تا آستانه کم کردن اختلاف پیش رفت، اما در دو صحنه متوالی کوین ترپ برابر ضربات جاشوا کیمیچ و کینزلی کومان ایستادگی کرد و این فرصت از دست رفت.

در لحظات پایانی نیمه اول و روی پاس به بیرون لروی سانه بود که اریک چوپو موتینگ فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه نخست با فزونی 0-2 فرانکفورت به اتمام رسید.

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم باز هم لروی سانه با ارسال خود برای بایرن مونیخ موقعیت سازی کرد، اما این بار ضربه سر کینگزلی کومان با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 53 بایرن بالاخره به گل رسید. لروی سانه با حرکتی تکنیکی از سمت راست وارد محوطه شد و ارسال زمینی او در دهانه دروازه با ضربه رابرت لواندوفسکی همراه بود و اختلاف به حداقل رسید.

در دقیقه 64 این بار کومان با ارسالی تماشایی درون محوطه برای تیمش موقعیت سازی کرد، اما این بار ضربه سر لئون گورتزکا راهی به دروازه نیافت و به بیرون رفت. دقایقی بعد باز هم لروی سانه آماده با حرکت از سمت چپ موقعیت خوبی را برای کومان مهیا ساخت، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و به بیرون زمین رفت.

در دقیقه 90 و با جلو کشیدن بازیکنان بایرن این کاستیچ و کامادا بودند که می توانستند کار را تمام نمایند، اما مانوئل نویر دروازه را نجات داد تا در نهایت بایرن با نتیجه 1-2 مغلوب فرانکفورت گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مرداد 1400 بروزرسانی: 27 مرداد 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 951

به "فرانکفورت 2 ، 1 بایرن؛ شکست غیرمنتظره صدرنشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانکفورت 2 ، 1 بایرن؛ شکست غیرمنتظره صدرنشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید