تور آلمان: تسلا تصاویری از کارخانه جدیدش در برلین ، گیگابرلین، و جشن افتتاح آن منتشر کرد

به گزارش زرین گراف، تسلا ویدئوی جالبی در خصوص مرکز نو گیگابرلین خود که در 32 کیلومتری جنوب شرقی مرکز آلمان واقع شده، منتشر نموده است.

تور آلمان: تسلا تصاویری از کارخانه جدیدش در برلین ، گیگابرلین، و جشن افتتاح آن منتشر کرد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

تسلا برای جشن تکمیل گیگا برلین، عموم مردم را به رویداد افتتاح دعوت کرد که شامل تور بازدید از کارخانه بود. این کارخانه قرار است در سال های آینده به بخش مهمی از کوشش های تسلا در اروپا تبدیل گردد.

گیگا برلین، تسلا مدل Y را برای مشتریان اروپایی مونتاژ می نماید و بعلاوه برای خودرو های برقی باتری و پیشرانه فراوری می نماید.

تسلا مشتاق است خط فراوری را قبل از سرانجام سال جاری راه اندازی گردد و تا سرانجام سال 2022 می خواهد گیگا برلین بین 5 تا 10 هزار خودروی برقی در هفته فراوری کند.

اما گیگا برلین نمی تواند عملیات خود را آغاز کند مگر اینکه مقامات محلی رضایت خود را اعلام نمایند، زیرا آن ها همچنان به ارزیابی تأثیرات زیست محیطی تأسیسات بر منطقه ها اطراف خود ادامه می دهند.

از زمانی که برنامه های این نیروگاه برای اولین بار در سال 2019 تنظیم شد، معترضان محیط زیست اصرار داشتند که ساخت کارخانه بر حیات وحش و منابع آب محلی تأثیر منفی خواهد گذاشت. این اختلافات تا به امروز ادامه دارد و معترضان هنوز قصد توقف ساخت بخش هایی از کارخانه را دارند که هنوز کارشان احداثشان آغاز نشده.

این هم درسی است برای ما. چرا معمولا مردم و مقامات محلی از احداث یک کارخانه بزرگ در منطقه بدون توجه به تبعات زیست محیطی آن استقبال می نمایند. چه چیزی بهتر از اضافه نمودن چنین چیزی به اسم نقطه مثبت در کارنامه مدیریتی.

به اسم بخشی از کوشش ها برای جلب نظر معترضان، ماسک گفته است که تسلا بیش از درخت هایی که در طی پروژه قطع شده، درخت خواهد کاشت و تا آنجا که ممکن است از آب کمتری برای کاهش تأثیر بر سطح آب های زیرزمینی در یکی از خشک ترین منطقه ها آلمان استفاده می نماید.

با وجود مسائل، کسانی که در جشنواره گیگا حضور داشتند مصمم بودند که اوقات خوشی را سپری نمایند. بلومبرگ این فضا را جشن توصیف کرد و اضافه نمود که بازدیدنمایندگان برای سوار شدن آزمایشی روی مدل Y و تور های داخلی کارخانه صف بسته بودند.

ویدئو را می توانید در اینجا ببیند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1014

به "تور آلمان: تسلا تصاویری از کارخانه جدیدش در برلین ، گیگابرلین، و جشن افتتاح آن منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: تسلا تصاویری از کارخانه جدیدش در برلین ، گیگابرلین، و جشن افتتاح آن منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید