فائوچی: پیشرفت در مقابله با کرونا در آمریکا متوقف شده است

به گزارش زرین گراف، تارنمای شبکه خبری ای بی سی نیوز نوشت: دکتر آنتونی فائوچی رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا نسبت به توقف پیشرفت در مقابله با ویروس کرونا همزمان با واکسیناسیون گسترده در این کشور هشدارداد و تاکیدکرد تا زمان کاهش قابل توجه شمار مبتلایان نباید محدودیت ها برداشته گردد.

فائوچی: پیشرفت در مقابله با کرونا در آمریکا متوقف شده است

به نقل از تارنمای این شبکه خبری آمریکایی، آنتونی فائوچی عضو کارگروه مقابله با کرونای کاخ سفید ایالات متحده توصیه کرد تا زمانی که تعداد مبتلایان به صورت چشمگیری کاهش پیدا نکند، محدودیت ها برداشته نگردد.

این متخصص برجسته بیماری های عفونی روز گذشته در یک نشست توجیهی در کاخ سفید نسبت به توقف پیشرفت در مبارزه با کووید-19 هشدار داد و توصیه کرد تا زمان کاهش تعداد مبتلایان نباید محدودیت های کرونایی برداشته گردد.

براساس آخرین گزارش ها شمار مبتلایان به ویروس کرونا از اوایل ژانویه (اواسط دی) به میزان قابل توجهی کاهش یافته، اما به طور میانگین هنوز هر هفت روز، نزدیک به 70 هزار نفر به این بیماری مبتلا می شوند. فائوچی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید نمود ما باید همزمان با واکسیناسیون شاهد کاهش مبتلایان به کووید-19 باشیم و رقم 70 هزار به هیچ وجه این امر را تائید نمی کند.

گفته می گردد میزان 70 هزار مبتلا در هفته نزدیک به رقمی است که در تابستان سال گذشته در آمریکا شاهدش بوده ایم و کارشناسان بیم آن دارند در صورت برداشته شدن محدودیت ها باردیگر شرایط تشدید یابد.

براساس آخرین گزارش ها تا به امروز بیش از 29 میلیون و 136 هزار نفر در آمریکا به کووید-19 مبتلا شده و از این میان بالغ بر 523 هزار جان خود را از دست داده اند.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 704

به "فائوچی: پیشرفت در مقابله با کرونا در آمریکا متوقف شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فائوچی: پیشرفت در مقابله با کرونا در آمریکا متوقف شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید