ریابکوف: امکان بهبود روابط آمریکا و روسیه از بین رفته است

به گزارش زرین گراف، معاون وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد، خط مشی در پیش گرفته دولت بایدن در برخورد با این کشور، امکان عادی سازی روابط مسکو و واشنگتن را بطور کامل از بین خواهد برد.

ریابکوف: امکان بهبود روابط آمریکا و روسیه از بین رفته است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه ابراز عقیده کرد که تشدید اعمال تحریم های ضدروسی از سوی دولت آمریکا، امکان عادی سازی روابط دوجانبه را بطور کامل از بین خواهد برد.

ریابکوف شب گذشته (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران گفت: خط مشی که دولت جدید ایالات متحده در برخورد با روسیه در پیش گرفته، مسلماً شانس بهبود روابط دو کشور را از بین می برد و مسئولیت ادامه تیرگی روابط مسکو و واشنگتن، بطور کامل بر عهده طرف آمریکایی است و هیچ تردیدی در این رابطه وجود ندارد.

در خبر دیگری گزارش شده، جالینا پورتر معاون رئیس دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام نموده که ایالات متحده در مسائلی که منافع این کشور را تأمین کند، با روسیه همکاری خواهد نمود، ولی در عین حال آمادگی دارد تا به اقدامات مسکو، پاسخ مناسب نشان دهد.

این دیپلمات گفت: ما به روشنی منظور خود را به طرف روسی فهمانده ایم که حاضر به همکاری با این کشور، در زمینه های که ممکن باشد و مطابق با منافع ایالات متحده است، هستیم. ولی واشنگتن در عین حال میخواهد، مسکو را به خاطر اقدامات مخربش تنبیه نموده و پاسخ مناسبی به آنها بدهد.

روز چهارشنبه تعیین گشت که وزارت بازرگانی آمریکا محدودیت های صادراتی در قبال روسیه را به بهانه شرایط پیش آمده برای آلکسی ناوالنی گسترش خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 728

به "ریابکوف: امکان بهبود روابط آمریکا و روسیه از بین رفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریابکوف: امکان بهبود روابط آمریکا و روسیه از بین رفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید