رصتا میزبان سکوها و سرویس های متنوع همراه اول

به گزارش زرین گراف، همراه اول با مجموعه ای متنوع از سکوها و سرویس های هوشمند در نخستین دوره نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر ایران حضور دارد.

رصتا میزبان سکوها و سرویس های متنوع همراه اول

به گزارش انتخاب به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، فردا پنجشنبه 11 اسفند 1401 نخستین دوره نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) با حضور جمعی از فعالان این حوزه شروع می گردد که اپراتور اول با مجموعه ای از سکوها و سرویس های محتوایی خود در این نمایشگاه حاضر خواهد بود.

بازدیدکنندگان می توانند با حضور در غرفه همراه اول واقع در سالن 7 نمایشگاه، با سکوها و سرویس های هوشمند بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور نظیر شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد)، سامانه ارائه خدمات آموزشی آنلاین (شادبوم)، سرویس آموزش مجازی کنکور (آلاء)، سرویس رایگان تماشای فیلم و انیمیشن (دیدیمون) و پلتفرم آزاد ارائه محتوا (نت باکس)، آشنا شوند.

بازدیدکنندگان و مهمانان غرفه همراه اول، بعلاوه می توانند در جریان نحوه استفاده از خدمات API Console و خدمات زیرساختی این اپراتور قرار گرفته و با هاب بهشتی از نزدیک ارتباط بگیرند.

به گفته برگزارکنندگان، نخستین دوره نمایشگاه رصتا در دو بخش محتوا و سرویس با حضور کنشگران اکوسیستم محتوای فضای مجازی، سکوها و رسانه های صوت و تصویر فراگیر سراسر کشور برگزار می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 اسفند 1401 بروزرسانی: 10 اسفند 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1404

به "رصتا میزبان سکوها و سرویس های متنوع همراه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رصتا میزبان سکوها و سرویس های متنوع همراه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید