در سال 2021 ایموجی جدیدی معرفی نخواهد شد

به گزارش زرین گراف، شیوع ویروس کرونا حتی بر روی ایموجی ها هم اثر گذاشته است. کنسرسیوم یونیکد که مسوول انتشار ایموجی ها است، روز گذشته بیان نمود که نسخه برنامه ریزی شده برای سال 2021 را به تعویق انداخته است. این یعنی کاربران در سال آینده نباید انتظار معرفی ایموجی های جدیدی را داشته باشند و در سال 2022 ایموجی های موردنظر معرفی خواهند شد. اما خبر خوب برای علاقمندان به ایموجی ها این است که موارد معرفی شده در سال جاری مانند زیتون، سگ آبی و دیگر موارد، در پاییز روانه گجت ها خواهند شد. این کنسرسیوم اعلام کرده که تاخیر موردنظر به این موضوع برمی گردد که فرایند معرفی ایموجی های تازه نفس تا حد زیادی متکی به داوطلبان است و این افراد در حال حاضر درگیر این بیماری خطرناک و اثرات گسترده آن هستند.

در سال 2021 ایموجی جدیدی معرفی نخواهد شد

در پستی که رییس این کنسرسیوم منتشر کرده آمده: تحت شرایط کنونی، بسیاری از داوطلبان این پروژه درگیری های زیادی دارند و با مسائل گوناگونی دست و پنجه نرم می کنند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تاریخ عرضه ایموجی های جدید را به تعویق بیندازیم. روی هم رفته، امسال نمی توانیم به برنامه از پیش معین شده پایبند بمانیم.

این تصمیم بدین معناست که تاریخ مقرر برای ارسال ایموجی های جدید هم به تعویق می افتد. هر سال کاربران می توانند از تاریخ 15 ژوئن تا 1 سپتامبر ایده های خود را برای ایموجی ها ارائه کنند. این کنسرسیوم خاطرنشان کرده آن ها مشغول بررسی امکان ارائه زودتر از انتظار برخی از ایموجی ها هستند یا اینکه بتوانند با ترکیب دو ایموجی، ایموجی های جدیدی را معرفی کنند. چنین خبری نشان می دهد ویروس کرونا حتی بر حوزه های غیرقابل انتظار هم اثرگذار بوده است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 110

به "در سال 2021 ایموجی جدیدی معرفی نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سال 2021 ایموجی جدیدی معرفی نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید