چگونه قابلیت تازه آیفون برای محافظت از چشم را فعال کنیم؟

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران نوشت: این قابلیت به شما اعلام می نماید که آیفون بیش از حد به چشم شما نزدیک است و برای ادامه استفاده از دستگاه خود، باید آن را به یک فاصله امن منتقل کنید. بعلاوه به شما یادآوری می نماید که نگه داشتن آیفون خود در فاصله بازو برای بینایی شما مفید است.

چگونه قابلیت تازه آیفون برای محافظت از چشم را فعال کنیم؟

آیفون قابلیتی را در دستگاه های خود ارائه نموده که به کاهش مضرات نگاه به صفحه نمایش یاری می نماید.

آخرین نسخه های سیستم عامل آیفون و آیپد دارای ویژگی Screen Distance هستند که به کاهش خطر نزدیک بینی به ویژه در بچه ها یاری می نماید.

نزدیک بینی، یک شرایط بینایی است که در آن اشیاء دور تار به نظر می رسند و دلیل اصلی اختلال بینایی در بین بچه ها به شمار می رود.

هنگامی که بچه ها از تلفن استفاده می نمایند، اغلب تلفن را به چشمان خود نزدیک می نمایند. چشم پزشکان بر این باورند که بین نزدیک بینی و کارهایی که احتیاج به تمرکز بینایی از نزدیک دارند، ارتباط وجود دارد.

این ویژگی نو اپل شما را تشویق می نماید تا فاصله ایمن بین آیفون و آیپد و چشمان خود را حفظ کنید. این ویژگی را می توان با ضربه زدن روی گزینه Screen Distance پس از ورود به Screen Time در تنظیمات فعال کرد.

این قابلیت به شما اعلام می نماید که آیفون بیش از حد به چشم شما نزدیک است و برای ادامه استفاده از دستگاه خود، باید آن را به یک فاصله امن منتقل کنید. بعلاوه به شما یادآوری می نماید که نگه داشتن آیفون خود در فاصله بازو برای بینایی شما مفید است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1451

به "چگونه قابلیت تازه آیفون برای محافظت از چشم را فعال کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه قابلیت تازه آیفون برای محافظت از چشم را فعال کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید