دوربین 48 پیکسلی در انحصار مدل های پرو می ماند؟ ، برنامه اپل برای آیفون 15

به گزارش زرین گراف، اپل سال گذشته مدل های 14 و 14 پلاس را به دوربین 48 مگاپیکسلی مدل پرو مجهز نکرد و ظاهرا در خصوص آیفون 15 نیز همین رویه را پیش گرفته است.

دوربین 48 پیکسلی در انحصار مدل های پرو می ماند؟ ، برنامه اپل برای آیفون 15

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فون آرنا، اپل پارسال با عدم تجهیز آیفون 14 و آیفون 14 پلاس به دوربین اصلی و چیپست مشابه مدل های پرو، بسیاری از خریداران را ناامید کرد و ظاهرا سال جاری نیز به همین شیوه عمل خواهد نمود.

انتظار می رود آیفون 15 و 15 پلاس دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی باشند اما این دوربین مشابه دوربین آیفون 14 پرو نخواهد بود. دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو 1/1.28 اینچ و 1.22 میکرومتر پیکسل است. طبق شایعات، آیفون 15 پرو از همان سنسور 48 مگاپیکسلی سونی بهره می برد، اما پیشرفت های دیگری مانند طراحی لنز هیبریدی و دیافراگم بزرگ تر احتمالا پرو را به یکی از فزونین دوربین های موبایل سال جاری تبدیل کند.

آیفون 15 و 15 پلاس احتمالا دوربین 48 مگاپیکسلی نیز خواهند داشت، اما طبق اطلاعات دیجیتال چت استیشن، به سنسور 1/1.5 اینچی کوچک تر مجهز خواهند شد. اگرچه این یک پیشرفت در مقایسه با دوربین 1/1.7 اینچی 12 مگاپیکسلی آیفون 14 خواهد بود، اما گوشی های پرو برخلاف آنچه گزارش های قبلی گفته بودند، فزونی خود را حفظ می نمایند.

بیشتر بخوانید:

  • کاهش شدید فروش گوشی های هوشمند در آمریکا | آمارها چه می گویند؟

سنسورهای بزرگ تر می توانند نور بیشتری را جمع آوری نمایند، بنابراین از نظر تئوری قادر به فراوری عکس های واضح تر و دقیق تر هستند، به ویژه زمانی که شرایط نوری مساعد نیست. علاوه بر این، مدل های پرو احتمالا دارای قاب تیتانیومی باشند و انتظار می رود آیفون 15 پرو مکس دارای لنز پریسکوپ تله فوتو با قابلیت زوم تا 6 برابر هم باشد.

مثل همواره، هیچ چیز کاملا روشن نیست و هنوز نمی توان درباره این اطلاعات درز نموده، مطمئن بود. اپل احتمالا در ماه سپتامبر از سری آیفون 15 رونمایی خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1463

به "دوربین 48 پیکسلی در انحصار مدل های پرو می ماند؟ ، برنامه اپل برای آیفون 15" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین 48 پیکسلی در انحصار مدل های پرو می ماند؟ ، برنامه اپل برای آیفون 15"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید