پرچمدار کامپکت شیائومی با برادر بزرگترش می آید!

به گزارش زرین گراف، گوشی های پرچمدار کامپکت، در 3 سال گذشته از طریق شرکت ها و مصرف کنندگان تا حد زیادی نادیده گرفته شده اند. نسخه کامپکت در واقع تمامی ویژگی های گوشی های پرچمدار را دارد و تنها تفاوت آن ها در اندازه دستگاه است که کوچکتر از گوشی های دیگر می باشد.

پرچمدار کامپکت شیائومی با برادر بزرگترش می آید!

به گزارش خبرنگاران، اپل تولید گوشی های هوشمند کامپکت را با آیفون 12 مینی خود در سال گذشته از سر گرفت و در سال 2021 نیز با آیفون 13 مینی نیز تولید این محصولات را ادامه داد. همانطور که در تصاویر تبلیغاتی نو منتشر شده است، شیائومی در پی رقابت در رده پرچمداران کامپکت است.

شیائومی 12 اولین پرچمدار کامپکت این شرکت در سال های اخیر پس از Mi 9 SE شیائومی می باشد. بنچمارک، Antutu اخیراً تصاویر تبلیغاتی رسمی از سری Mi 12 شیائومی منتشر کرده است و بیان می کند که سری Xiaomi 12 در دو میزان عرضه می شود، هر دو گزینه به یک میزان شایسته لقب یک پرچمدار در فضای گوشی های هوشمند هستند.

طبق اطلاعات منتشر شده در این بنچمار، شیائومی 12 پرچمدار کوچکتر از 12 پرو است، با این حال، تمام ویژگی های یک گوشی پرچمدار را داراست. هدف از ارائه این گوشی، استفاده از گوشی های پرچمدار با یک دست است. شیائومی 12 پرو برادر بزرگتر این گوشی است که با صفحه نمایش، باتری و سیستم صوتی بزرگتر، ارائه خواهد شد.در اوایل این هفته اعلام شد، شیائومی 12، در تاریخ 28 دسامبر (7 دی) ، ساعت 19:30 عرضه خواهد شد و از آنچه تا به امروز درز کرده است، سه مدل شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس در این دسته قرار می گیرند.

شیائومی 12 و 12 پرو به نوترین اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام مجهز خواهند شد، طبق اطلاعات منتشر شده شیائومی 12 ایکس به اسنپدراگون 870 مجهز شده است. سرعت شارژ شیائومی 12 و 12 ایکس احتمالا شارژ سریع 67 واتی خواهد بود و شیائومی 12 پرو ممکن است شارژ سریع 120 واتی را ارائه دهد. سیستم عامل سری شیائومی 12، اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1194

به "پرچمدار کامپکت شیائومی با برادر بزرگترش می آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار کامپکت شیائومی با برادر بزرگترش می آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید