خبرنگاران یک هزار و 62 هسته همیار سلامت در زنجان تشکیل شد

به گزارش زرین گراف، زنجان - خبرنگاران - فرماندار زنجان گفت: هم اکنون یک هزارو 62 هسته همیار سلامت در این شهر زنجان تشکیل شده که طی هفته های آینده نسبت به تکمیل آنها اقدام می گردد که عمده فعالیت محوله به این افراد در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

خبرنگاران یک هزار و 62 هسته همیار سلامت در زنجان تشکیل شد

رضا عسگری شامگاه پنجشنبه در ستاد پیشگیری از بیماری کرونا اضافه نمود: در مجموع در روزهای کرونایی 111 جلسه با احتساب کمیته ها با یک هزار و 144 مصوبه برگزار شده است.

وی گفت: در زمان حاضر سه هزارو 253 اماکن عمومی در سطح شهرستان فعالیت می نمایند که با همکاری های بین بخشی طی هفته گذشته 685 مورد بازدید انجام گرفته است.

این مسؤول ادامه داد: در مجموع شمار افرادی که در این بازدیدها پروتکل های بهداشتی را در بازه زمانی یاد شده رعایت کردند به 90 درصد رسید که در مقایسه با اواخر مرداد فرایند افزایشی را نشان می دهد.

وی گفت: مجموع واحدهای اماکن عمومی شهر که طی 10 روز اول شهریور برای فعالیت های مالی از کارت خوان استفاده می کردند به 90 درصد رسید که پیش از این رقم 89 درصد بود و در این راستا نسبت به پلمب 2 واحد اقدام شد.

فرماندار زنجان بازدیدهای انجام گرفته از ادارات زنجان در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در بازه زمانی 10 روز نخست شهریور سال جاری را 16 مورد گفت و گفت: میزان رعایت بهداشت بدون تغییر 75 درصد که این رقم در دفاتر پلیس به علاوه 10 با فرایند نزولی 64 درصد اعلام شده است.

وی اضافه نمود: طی بازدید اخیر از دفاتر پیشخوان دولت نیز به تعداد 31 مورد بازدید رعایت پروتکل های بهداشتی به 55 درصد رسید و در واحدهای نانوایی نیز با 163 مورد بازدید این میزان 80 درصد ثبت شده که نسبت به گذشته شرایط بهتری دارند.

عسگری با اشاره به بازدید از رستوران های شهر نیز اضافه نمود: طی بازه زمانی یاد شده، رعایت پروتکل های بهداشتی در این مکان ها از 85 به 80 درصد تنزل یافته و شرایط 12 پاساژها نیز در این زمینه 76 درصد اعلام شده که بر این اساس با تشکیل ستادی در بخشداری ها گزارشات و موارد به دقت مورد آنالیز قرار می گیرد.

وی اعلام نمود: رفتار شهفرایندان زنجانی در مقابله با ویروس کرونا بسیار مهم است و باید شهفرایندان بیش از گذشته نسبت به زدن ماسک اهتمام داشته باشند چرا که کاهش و ریشه کنی کرونا مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی است،

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 383

به "خبرنگاران یک هزار و 62 هسته همیار سلامت در زنجان تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک هزار و 62 هسته همیار سلامت در زنجان تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید