خبرنگاران سعادتمند: اجازه نمی دهیم مثل سنوات گذشته بازیکنان زیادی جدا شوند

به گزارش زرین گراف، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تمام هدف ما این است که شاکله اصلی تیم را برای فصل آینده حفظ کنیم.

خبرنگاران سعادتمند: اجازه نمی دهیم مثل سنوات گذشته بازیکنان زیادی جدا شوند

به گزارش خبرنگاران، احمد سعادتمند در گزارش یک ماه اخیر عملکرد باشگاه استقلال ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان و روز خبرنگار گفت: پیروزی خوب دیشب را که مقابل سپاهان بدست آمد به طرفداران تبریک می گویم. امیدوارم با کوشش همه بازیکنان بتوانیم ادامه راستا را در جام حذفی به خوبی طی کنیم.

وی اضافه نمود: موضوعی حائز اهمیت برای طرفداران و خود باشگاه، حفظ شاکله تیم است. همه هم و غم ما این است که شاکله تیم را حفظ کنیم و همچنین برای تمدیدی ها هم ضروری است بگویم با دوتا از بهترین هایمان از یک ماه و نیم پیش صحبت نموده ایم و مذاکرات ادامه دارد. از امروز هم مذاکراتمان جدی تر و کاملا رسمی ادامه پیدا می نماید برای اینکه ما می خواهیم تیم خود را حفظ کنیم و اجازه نمی دهیم که مثل سنوات گذشته تعداد زیادی از تیم جدا شوند. سال جاری این اجازه را نمی دهیم. ما اقداماتی هم جهت تقویت تیم برای سال بعد نموده ایم.

وی اضافه نمود: این را هم اعلام کنم که با توجه به اینکه لیگ تمام نشده، خیلی حرفه ای نیست از الان صحبت ها را در زمینه جابجایی دنبال کنیم و با بازیکنان تیم های دیگر که در حال کوشش برای سقوط نکردن یا کوشش برای کسب سهمیه هستند، مذاکره کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال توضیح داد: این اخباری که الان منتشر می گردد که فلان بازیکن با فلان تیم قرارداد بسته، به نظر من شایسته نیست چون بازیکنانی که با تیم هایشان قرارداد دارند، باید تا لحظه آخر برای تیم خودشان با تمام وجود کوشش نمایند. ما اگر بازیکنی را بخواهیم و آن بازیکن با جایی قرارداد داشته باشد، به طور حتم با مدیران آن باشگاه مذاکره می کنیم و بعد از لیگ با آن بازیکن صحبت می کنیم. ما هم کوشش می کنیم تا بتوانیم در کنار بازیکنان باکیفیتی که داریم، چند بازیکن با کیفیت دیگر جذب کنیم.

مدیرعامل استقلال اضافه نمود: بحث دیگری که برای بعضی از عزیزان سوال بود، موضوع شیخ دیاباته است. دیاباته با باشگاه استقلال قرارداد دو ساله دارد و هم ما و هم او به قرارداد خود پایبند هستیم. او بازیکن ماست و جای نگرانی نیست و فقط ما باید در خصوص تامین اعتبار و پرداخت به موقع قراردادش اقدام درست و استانداردی را انجام دهیم که این موضوع در دستور کار قرار گرفته است چون ما به او احتیاج داریم. دیاباته به لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بسیار خوبی است. همچنین میلیچ هم بازیکنی بسیار حرفه ای و با رزومه بسیار خوب است. قرارداد او هم دو ساله است و ما مذاکرات خود را با این دو بازیکن بعد از سرانجام لیگ به صورت ادامه دار دنبال خواهیم کرد.

سعادتمند در خصوص اقدامات باشگاه استقلال در زمینه تیم های پایه هم گفت:خوشبختانه ما جلسات متعددی را با مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش داشته ایم. به اتفاق او طرحی را جهت فرستادن مربیان ارزشمند استقلالی به کشورهایی مثل برزیل، آلمان و کروواسی داشته ایم. این می تواند یک اقدام خوب در بخش آموزش باشد.

وی اضافه نمود: همانطور که باید در رده های پایه سرمایه گذاری کنیم تا این تیم ها پشتوانه تیم بزرگسالان باشند، باید مربیان خود را هم مجهز به علم روز جهان کنیم. به زودی این طرح آماده می گردد و کوشش می کنیم اسپانسری هم در این خصوص در نظر بگیریم تا هزینه ها کمتر گردد. امیدوارم بتوانیم بچه های خوب استقلال که نسل به نسل به آن ها پیشکسوت می گویند، بتوانیم ابتدا در تیم های پایه و در ادامه در تیم بزرگسالان مان از آن ها استفاده کنیم. این طرحی است که به نظرم به یادگار خواهد ماند و بار فنی آن می تواند به باشگاه استقلال خیلی یاری کند.

سعادتمند اعلام کرد: در راستای ایجاد انگیزه برای تیم فوتبال بزرگسالان استقلال که ویترین باشگاه هم محسوب می گردد، کوشش کردیم پاداش هایی را جهت موفقیت های آن ها در نظر بگیریم. با یاری اعضای هیات مدیره و همه کسانی که عاشق باشگاه استقلال هستند، توانستیم پاداش ها را به موقع پرداخت کنیم. قطعا برای برد روز گذشته تیم مقابل سپاهان که برد ارزشمندی برای تیم و طرفداران بود هم پاداشی را در نظر گرفته ایم. جا دارد از آقای عبدیان عضو هیات مدیره هم که قبل از اینکه عضو هیات مدیره شوند مساعدت های زیادی داشتند به استقلال یاری کردند. سایر اعضای هیات مدیره هم در کوشش هستند تا مساعدت هایی به باشگاه گردد چون ما در آستانه پرداخت های سنگینی هستیم و با همت همه عزیزان امیدوارم بتوانیم از این بحران هم خارج شویم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی اضافه نمود: روی بخش، بخش مطالبات کادرفنی و بازیکنان کوشش نموده ایم در زمان هایی که گفته آیم پرداختی داشته باشیم و از امروز هم پرداخت های بعدی را انجام می دهیم تا کادرفنی و بازیکنان با فراغ خاطر به کار خود در زمین سبز مشغول باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه نمود: خیلی خوشحالم که باشگاه الان دارای دو چمن استاندارد و سالن بدنسازی استاندارد است. همه می بینیم که به دلیل ابزار و امکانات، آرامش خوبی در تیم ایجاد شده است. از طرفی در خصوص پرداختی ها با وجود مسائل فراوان، در کوششیم که در زمانی که می گوییم، بتوانیم پرداختی هایی داشته باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 357

به "خبرنگاران سعادتمند: اجازه نمی دهیم مثل سنوات گذشته بازیکنان زیادی جدا شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سعادتمند: اجازه نمی دهیم مثل سنوات گذشته بازیکنان زیادی جدا شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید