جذب تسهیلات ویژه مسکن برای فاروجی ها

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران/خراسان شمالی فرماندار فاروج از جذب 100 فقره تسهیلات مسکن برای متقاضیان در شهرستان اطلاع داد.

جذب تسهیلات ویژه مسکن برای فاروجی ها

ابوالحسن نجفی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: 100فقره تسهیلات یک میلیارد ریالی با نرخ سود 5 درصد و بازپرداخت 20 ساله برای متقاضیان شهرستان جذب شده است.

فرماندار فاروج گفت: این رقم در واقع یاری هزینه ساخت مسکن است و متقاضیان باید برای ثبت نام در این طرح به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه نمایند.

وی با اشاره به شاخص 55 درصدی مقاوم سازی مسکن در شهرستان و پایین بودن 11 درصدی آن از میانگین استانی، اضافه نمود: برای جبران این عقب ماندگی ها ، از تسهیلاتی که به این بخش اختصاص می یابد به خوبی استقبال می کنیم؛ با همین رویکرد صد درصد تسهیلات مسکن محرومان شهرستان نیز جذب شد.

فرماندار فاروج گفت: 10 درصد کل سهمیه استان در این حوزه به شهرستان اختصاص یافته که با جذب صد درصد آن رتبه نخست را بین شهرستان ها بدست آوردیم.

نجفی گفت: در بازدید مدیر کل بنیاد مسکن و با پیگیری های صورت گرفته، علاوه بر 300 فقره تسهیلات اختصاص یافته مسکن محرومان، 50 فقره دیگر نیز برای شهرستان لحاظ شد.

به گزارش خبرنگاران، از سال 1384 با آغاز طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، پنج هزار و 438 واحد مسکونی با پرداخت پنج هزار و 609 فقره تسهیلات در روستاهای شهرستان مقاوم سازی شده و 16 هزار و 588 نفر از این طرح برخوردار شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1133

به "جذب تسهیلات ویژه مسکن برای فاروجی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب تسهیلات ویژه مسکن برای فاروجی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید