آیا خرید از بانه همچنان به صرفه است؟

به گزارش زرین گراف، آیا خرید از بانه مثل سابق همچنان به صرفه است؟ این پرسش مسئله ای است که به احتمال زیاد افراد پر شماری در خصوص آن کنجکاو هستند و می خواهند به پاسخ مناسبی برسند، پاسخی که روشن کند آیا انتخاب بانه برای خرید همچون گذشته که بسیار مقرون به صرفه بود، در حال حاضر هم سودمند و کارآمد است؟

آیا خرید از بانه همچنان به صرفه است؟

لازم به ذکر است با اینکه تورم های ناشی از بحران مالی کشور شامل حال کالاهای عرضه شده در شهر مرزی بانه هم شده و بازارهای این شهر نیز از قائده افزایش چشمگیر قیمت ها مستثناء نیست، اما باز هم می توان به طور قطع گفت که خرید از بانه همچنان به صرفه تر از شهرهای دیگر است.

تنها کافی است کمی آنالیز کنید و قیمت های محصولات ارائه شده در این شهر را با بازار های شهر خودتان مقایسه نمایید تا شاهد تفاوت فاحش و قابل توجهِ قیمت ها شوید، به طوری که با این آنالیز می بینید خرید از بانه به مراتب ارزان تر تمام می گردد و نمی توان به هیچ وجه از صرفه جوییِ ناشی از این خرید چشم پوشی کرد.

لازم به ذکر است ما در این مطلب به طور کلی در خصوص فرآیند خرید از بانه گفت وگو نموده و به موضوعات مفیدی پرداخته ایم، موضوعاتی که دانستن آنها قطعا برای متقضیان بهره مندی از بازارهای بانه به دردبخور و مفید است.

با همراهی این مطلب می توانید اطلاعات مختلفی نظیر آشنایی با محصولات ارزان بانه، علل ارزان بودن قیمت ها و در نهایت آشنایی با یکی از بهترین روش ها برای بهره مندی از کالاهای این شهر مرزی و انجام خریدی به مراتب مطلوب تر کسب کنید.

خرید از بانه در زمینه کدام کالاها به صرفه است؟

در راستای هدایت کسانی که می خواهند از شهر مرزی بانه خرید نمایند، در وهله اول ضروری است نگاهی به کالا های ارزان قیمت بانه داشته باشیم، کالا هایی که خرید آنها از بانه سودمند و مقرون به صرفه است.

با آنالیز بازارهای شهر بانه در نگاه اول حضور وسیله های برقی و الکترونیکی بسیار پر رنگ تر از هر چیز دیگری است. در مقایسه قیمت ها نیز این دست کالاها را می توان در زمره کالاهای ارزان قیمت بانه قرار داد، به طوری که به متقاضیان خرید جهیزیه پیشنهاد می کنیم برای خرید لوازم برقی از وجود این شهر غافل نشوند، زیرا نه تنها از قیمت های مطلوبی برخوردار است بلکه تنوع بالایی دارد و شما می توانید انواع و اقسام این لوازم را در مارک های با کیفیتی یافته و تهیه کنید.

در دسته لوازم برقی، تلویزیون، کولر، سرخ کن، پلو پز، دستگاه های غذا سازه چند کاره، سیستم های صوتی، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی و … مواردی هستند که برای خرید از بانه به شدت توصیه می کنیم، فلذا اگر به مقایسه قیمت ها بپردازید بیشترین تفاوت ها را در این موارد خواهید دید.

علاوه بر این دسته بازارهای بانه مرجع مقرون به صرفه ای برای خرید موارد دیگری اعم از ظرف و ظروف آشپزخانه (سرویس چینی، سرویس قابلمه، سرویس قاشق چنگال و …)، لوازم دکوری و پوشاک می باشد.

به طور کلی ضروری است بگوییم شهر بانه در فروش لوازم آشپزخانه و همچنین لوازم صوتی تصویری بسیار نام آشنا و ثابت شده می باشد، اما در کنار آنها می توان موارد دیگری نظیر پوشاک، کفش و … را هم در ازای قیمت های مناسبی تهیه کرد.

دلیل ارزان بودن قیمت های بانه چیست؟

سوالی که ممکن است برای شما هم به وجود آمده باشد این است که دلیل این همه ارزانی چیست و چرا کالا های موجود در بازار بانه برخلاف بازارهای دیگر نقاط کشور قیمت های ارزان تری دارند تا حدی که شاهد تفاوت های چند صد هزار تومانی تا چند میلیونی هستیم؟

یکی از پاسخ هایی که احتمالا به ذهن بسیاری از مخاطبان خطور می نماید شاید این باشد که این کالاها اصلی نیستند؛ چرا که پر واضح است کالاهای غیر اصل قیمت های ارزان و به صرفه ای دارند. اما ضروری است بگوییم چنین پاسخی در خصوص تمامی کالاهای بانه کاملا غلط بوده و تایید شده نیست.

بانه شهری است که در مرز کشور قرار گرفته است و قادر به واردات سهل کالا های مذکور در تیتر قبلی می باشد، وارداتی که قوانین گمرکی آن بسیار مطلوب است و فاقد هزینه های اضافه حمل بار می باشد. اخذ نکردن هزینه های گمرکی و داشتن ارتباطات مرزی مطلوب از جمله اساسی ترین دلایلی هستند که منجر شده اند کالاهای شهر بانه، به ویژه مواردی که قبلا آنها را گفتیم مستلزم پرداخت مبالغ نازلی باشند.

به همین دلیل ضروری است این پاسخ را که ارزان بودن قیمت ها به واسطه عدم اصالت کالاها را تکذیب نموده و بگوییم همچون سایز شهرها در بازارهای بانه هم نمونه های تقلبی کالاها وجود داشته باشد اما اگر خرید آگاهانه و مطمئنی داشته باشید یعنی قادر به تشخیص نمونه های اصل باشید و بتوانید از فروشندگان معتبر خرید کنید بدون شک نمونه های اصل را در قیمت های مقرون به صرفه تهیه خواهید کرد.

چند نکته در خصوص فرایند خرید از بانه

تجربه خرید مطلوب از بانه زمانی محقق می گردد که یک سری نکات را در نظر داشته باشید و با توجه به آنها بهترین اقدام ممکن را انجام دهید. نکاتی که بایستی در خصوص فرایند خرید از بانه بدانید و لحاظ کنید تعدد بالایی دارند که ما در این جا چند مورد از مهم ترین ها را جدا نموده و نام برده ایم:

  • در ابتدا تعیین کنید که قصد خرید چه کالا و یا چه کالاهایی را دارید و سپس در خصوص برندها تحقیق کنید تا با آگاهی بتوانید از میان برندهای موجود در بازار بانه انتخاب صحیحی داشته باشید.
  • برای خرید مطلوب از این شهر ضروری است اطلاعات خود را در زمینه کالایی که می خواهید بخرید گسترش دهید و بدانید کدام ویژگی ها نشان دهنده مطلوبیت و کیفیت آن است.
  • توجه کنید در بازارهای این شهر برخی از دست فروش ها و یا مغازه داران سوء استفاده گر، محصولات غیر اورجینال خود را با قیمت های بسیار وسوسه انگیز تری نسبت به فروشندگان دیگر ارائه می دهند، از این رو لازم به تاکید است به هیچ وجه به خاطر چند تومان ارزان تر وسوسه نشوید و حتما از فروشندگان معتبر خرید کنید.
  • با اینکه نمایندگی های برخی از برندهای خارجی دیگر در ایران وجود ندارند، اما شما می توانید نمونه های اصل آن ها را همچنان در بانه پیدا کنید. فروشندگان بانه ای همیشه کالاهای خارجی نا موجود در دیگر نقاط کشور را وارد نموده و به فروش می گذارند، بنابراین خرید از بانه نه تنها به صرفه است بلکه ممکن است منجر به یافتن کالاهای نایابِ اصل نیز گردد.
  • ارسال کالا از بانه دارای شرایط و قوانین ویژه ای است، به طوری که پس از خرید نه تنها ممکن است با مشکل حمل روبرو شوید بلکه شاید به دلیل قوانین خاصی که وجود دارد قادر به خروج کالای خریداری شده از شهر بانه نباشید.
  • لازم به ذکر است این مورد را در تیتر بعدی به طور مجزا و کاملی شرح داده ایم که دانستن آن ها برای هر خریداری واجب است.

شرایط حمل بارِ کالاهای خریداری شده از شهر مرزیِ بانه

خرید از بانه با این که به صرفه است و ارزان قیمت تمام می گردد اما پس از این خرید شما با یک چالش مهم، یعنی چالش ارسال کالا از بانه به شهر مقصد، روبرو هستید. در این چالش دو مشکل حائز اهمیت وجود دارد که یکی شرایط رساندن سالم و بدون آسیب بار به شهر مقصد و دیگری کسب اجازه خروج از شهر با توجه به قوانین موجود است.

حین حمل بار باید توجه داشته باشید که شرایط قرارگیری کالاها مطلوب باشد، به طوری که هیچ عاملی منجر به صدمه رسیدن به بار نگردد. لازم به ذکر است در حمل کالاهایی نظیر تلویزیون، سیستم های صوتی، وسایل شکستنی و … مسئله مذکور بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و می بایست حساسیت بالایی در این امر داشته باشید تا کالاها صحیح و سالم به مقصد برسند و بتوانید از صرفه جویی صورت گرفته نهایت لذت را ببرید.

در خصوص قوانین حمل بار از بانه نیز ضروری است بدانید خرید تلویزیون، وسایل برقی و امثالهم می بایست بیش از یک تعداد تعیینی نباشند، یعنی خرید کالاهای سنگین دارای محدودیت تعدادی هستند و باید این قانون را رعایت کنید تا بتوانید قادر به خروج از شهر به همراه بار مربوطه شوید.

بهترین اقدام برای خرید از بانه چیست؟

برای اینکه با مسائلی که برای حمل بار وجود دارند و در تیتر قبلی هم به آنها اشاره کردیم روبرو نشوید و خرید به مراتب بهتری داشته باشید، توصیه می کنیم به طور حضوری به شهر بانه سفر نکنید. اما سوال این جاست پس چگونه می توان بدون حضور از بانه خرید کرد و در هزینه ها صرفه جویی نمود؟

برای این کار بهترین اقدامِ پیشنهادیِ ما، بهره مندی از وب سایت های فروش آنلاین محصولات بانه است که نه تنها دقیقا به همان قیمت های خرید حضوری هستند، بلکه دیگر مستلزم پرداخت هزینه های سفر نمی باشند. علاوه بر این لازم به ذکر است بهره مندی از مراجع اینترنتی، مسائل حمل بار را نیز به همراه ندارد و شما می توانید بدون هیچ نگرانی کالای مد نظر خود را سفارش داده و منتظر تحویل آن باشید.

البته نا گفته نماند در حال حاضر مراجع آنلاین متعددی در این عرصه حضور دارند و کالا های این شهر را به اقصی نقاط کشور ارائه می دهند که نمی توان به طور قطع به همه آنها اطمینان کرد، فلذا ممکن است در میان آنها مراجع سوءاستفاده گری هم وجود داشته باشد.

وجود نماد الکترونیکی، جلب رضایت مشتری ها، ارائه بهترین خدمات فروش و امثالهم از جمله تعیینه هایی هستند که نشانگر معتبر بودن و یا نبودن یک مرجع اینترنتی خرید از بانه می باشند.

با توجه به تعدد بالای مراجع در این حوزه ضروری است بانه شاپ را که از ثابت شده ترین ها است، خدمت تان معرفی کنیم و بگوییم که خرید از این فروشگاه معتبر بدون هیچ شک و شبهه ای سبب رضایت مطلوب تان خواهد شد.

فروشگاه بانه شاپ یک مرجع آنلاین به جهت خرید غیر حضوری از بازارهای بانه

با انتخاب بانه شاپ و بهره مندی از آن دیگر با مسائلی که به همراه سفر به بانه وجود دارند، روبرو نخواهید شد و صرفه جویی به مراتب بیشتری در پرداخت مبالغ خواهید داشت؛ لذا در این صورت نه تنها کالاهای ارزانی تهیه می کنید بلکه هزینه های لازم برای سفر به بانه نیز حذف می شوند.

تنها لازمه خرید از بانه به واسطه بانه شاپ مراجعه به وب سایت این فرشگاه به آدرس banehshop.com

و یا تماس با شماره 08736345100 میباشد

سایت بانه شاپ از لحاظ تنوع لوازم موجود در بانه دارای کیفیت مطلوبی می باشد به طوری که برای کالاهایی هم چون خرید تلویزیون، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، یخچال ساید بای ساید، کولرگازی ،سینما خانواده و سیستم صوتی و اغلب لوازم آشپزخانه در سایت این فروشگاه قابل دسترسی می باشد.

بد نیست بدانید خرید از بانه شاپ شامل مزیت هایی می باشد که برخی از آنها عبارت هستتد از:

  • ارسال کالا در بانه شاپ به وسیله پیک اختصاصی و به صورت تضمینی انجام می گیرد.
  • پرداخت مبلغ کالای خریداری شده در زمان تحویل توسط پیک فروشگاه بانه شاپ و در محل می باشد.
  • فروشگاه بانه شاپ دارای ده سال سابقه فعالیت و دارای نماد اعتماد الکترونیکی (6 سال سابقه) از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد.
  • کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد.
  • مشاوره و هدایت اختصاصی تلفنی و آنلاین در هنگام خرید، از مزیت های خرید از بانه شاپ می باشد.
  • فروشگاه بانه شاپ علاوه بر فروش به وسیله سایت به صورت فیزیکی نیز در شهرستان بانه دارای فروشگاه می باشد.
  • تنوع بالای محصولات به طوری که از خرید تلویزیون گرفته تا دیگر ملزومات الکترونیکی و … از این مرجع امکان پذیر است.
  • پشتیبانی در بانه شاپ از ساعت 9 صبح تا 11 شب و حتی در ایام تعطیل در دسترس می باشد.

فرایند ارسال کالا از بانه با بانه شاپ

یکی از بارزترین ویژگی های بانه شاپ شرایطِ فرایند ارسال کالا از بانه به مقصد خریدار است، زیرا ارسال کالا از بانه در فروشگاه اینترنتی ما به نحوی انجام می گیرد که کالای سفارش داده شده درست در همان موعد مقرر و با شرایط و ضوابط اعلامی توسط خریدار هنگامِ ثبت سفارش به دست خریدار می رسد.

شرایط ارسال کالای بانه شاپ همیشه در بهترین حالت ممکن است و تمام مراقبت های سلامت فیزیکی در آن لحاظ می شوند تا کالا بدون هیچ آسیبی به مقصد برسد، تا جایی که ضروری است بگوییم در چهار سال اخیر طی ده سال فعالیت این فروشگاه تمام کالا ها کاملا صحیح و سالم جهت تحویل را طی نموده اند.

بنابراین به عنوان سخن پایانی لازم به ذکر است می توانید به راحتی به وسیله بانه شاپ به خرید از بانه پرداخته و خرید رضایت بخشی ار این شهر مرزی، بدون مراجعه حضوری داشته باشید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 300

به "آیا خرید از بانه همچنان به صرفه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا خرید از بانه همچنان به صرفه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید