11 نفر از محکومان ایرانی از ارمنستان به کشور منتقل شدند

به گزارش زرین گراف، تهران (پانا) - معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی از انتقال یازده تن از محکومان ایرانی اطلاع داد.

11 نفر از محکومان ایرانی از ارمنستان به کشور منتقل شدند

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش ایسنا، محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی از انتقال 11 تن از محکومان ایرانی که دوران محکومیت خود را در زندان های ارمنستان می گذراندند، به کشور اطلاع داد.

وی اضافه نمود: یکی از این محکومان زن و اتهام همه آن ها قاچاق مواد مخدر می باشد که باید ادامه محکومیت خود را در زندان های کشور بگذرانند.

رییس کمیته انتقال محکومان با اشاره به تعمیق مراودات و مناسبات حقوقی و قضایی بین تهران- ایروان تاکید نمود: در چند ماه گذشته این چهارمین مرحله از انتقال محکومان ایرانی از ایروان به تهران است که 11 محکوم ایرانی به کشور منتقل می شوند و از این حیث باید از مقامات وزارت دادگستری ارمنستان، سفیر کشورمان در ایروان، دفتر امور کنسولی وزارت امور خارجه، دفتر امور بین الملل قوه قضاییه، سازمان زندانها، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت، سازمان هواپیمایی، اطلاعات پرواز و همکاران پرتلاش و پیگیر خود در دفتر همکاری های بین المللی تشکر و قدردانی نماییم.

وی به هموطنانی که قصد سفر به دیگر کشورها را دارند توصیه کرد به قوانین دیگر کشورها احترام بگذارند و در صورت ارتکاب جرم مجازات و زندان در انتظار آنهاست.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 724

به "11 نفر از محکومان ایرانی از ارمنستان به کشور منتقل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 نفر از محکومان ایرانی از ارمنستان به کشور منتقل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید