کتاب مجموعه مقالات هیدئو کوجیما به نام ژن خلاق به انگلیسی ترجمه می شود

به گزارش زرین گراف، هیدئو کوجیما، خالق مجموعه بازی های متال گیر سالید و کارگردان دث استرندینگ، چه در داخل بازی های خود و چه بیرون آن، حرف زیاد می زند. مجموعه ای از مقالات و نوشته های کوجیما، دو سال پیش در قالب یک کتاب در ژاپن منتشر شدند و این کتاب قرار است تا انتها سال 2021 به زبان انگلیسی منتشر شود. ترجمه کتاب هیدئو کوجیما به انگلیسی، راه را برای بازگردانی آن به فارسی هم باز می کند تا با علایق این کارگردان و نویسنده ژاپنی بیشتر آشنا شویم.

کتاب مجموعه مقالات هیدئو کوجیما به نام ژن خلاق به انگلیسی ترجمه می شود

کتاب هیدئو کوجیما در ژاپن با نام ژن مستعد و میم های دوست داشتنی من (The Gifted Gene and My Loveable Memes) منتشر شده بود. این کتاب، شامل تعدادی مقاله مختلف است که در آن کوجیما به فیلم ها، کتاب ها و موسیقی هایی می پردازد که روی او و ساخته هایش تأثیر گذاشته اند. کوجیما در مقالات خود بعضا به نقد و بررسی آثاری که معرفی می کند می پردازد و آن ها را کامل بررسی می کند. در کنار مقالات، این کتاب هم چنین یک گفت وگوی طولانی بین جن هوشینو و کوجیما را در خود جای داده است.

در توضیح کتاب که توسط Viz Media به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر می شود، آمده است:

نسخه انگلیسی کتاب کوجیما، مثل میان پرده های بازی هایش، اسمی بسیار طولانی دارد. کتاب کوجیما با نام ژن خلاق: چگونه کتاب، فیلم و موسیقی خالق دث استرندینگ و متال گیر سالید را تحت تأثیر قرار داده است منتشر خواهد شد.

تمام بازی های کوجیما، چه آن هایی که در دهه هشتاد میلادی ساخته و چه بازی های اخیر او، ارجاع هایی متعدد به فیلم ها و کتاب های مختلف دارند. کوجیما به ندرت نکته ای را در بازی های خود مشخصا توضیح می دهد و معمولا در پاسخ به اینکه از چه فیلم یا کتابی الهام گرفته، می گوید که این تأثیرات را نمی توان به یک فیلم یا کتاب خاص نسبت داد، بلکه آن ها نتیجه مصرف دهه ها رسانه مختلف هستند. امیدواریم کتاب کوجیما بتواند دیدی بهتر و کامل تر به ایده های متفاوت او برای بازی هایش به ما دهد.

استودیوی بازی سازی کوجیما پروداکشنز یک سالی است که کار روی پروژه بعدی خود را آغاز کرده است، ولی هیچ اطلاعاتی از این بازی جدید نداریم.

منبع: Siliconera

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 702

به "کتاب مجموعه مقالات هیدئو کوجیما به نام ژن خلاق به انگلیسی ترجمه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب مجموعه مقالات هیدئو کوجیما به نام ژن خلاق به انگلیسی ترجمه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید