پیش بینی اعتبار 3 میلیارد تومانی برای دیوارچینی موزه فرش بیجار کردستان

به گزارش زرین گراف، میراث آریا/ براساس خبرهای بدست رسیده، پیش بینی اعتبار 3 میلیارد تومانی برای دیوارچینی موزه فرش بیجار کردستان صورت گرفت.

پیش بینی اعتبار 3 میلیارد تومانی برای دیوارچینی موزه فرش بیجار کردستان

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه دیوارچینی محوطه موزه فرش شهرستان بیجار بازدید کرد.

آرمان وطن دوست در بازدید از روند اجرای این پروژه عمرانی بخش گردشگری استان که با همراهی اسدبختی مدیر هیئت دیوان محاسبات کردستان، قاسمی فرماندار بیجار، الیاسوند رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان و ناظران پروژه انجام شد، اظهار کرد: برای دیوارچینی، نرده گذاری و پی کنی ساختمان اصلی این محوطه اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون تومان پیش بینی شده است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان گفت: دیوارچینی این پروژه به طول 4 هزار مترمربع بوده که تا به امروز 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او اعلام کرد: با اجرای این طرح، زمینه نگهداری از این موزه فرش مهیا و تردد و ورود گردشگران هم تسهیل می گردد.

وطن دوست یادآور شد: این معاونت در راستای وظایف محوله، تمام امکانات خود را به منظور تسریع در توسعه زیرساختهای گردشگری استان بکار خواهد بست.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان اعلام کرد: امیدواریم با همکاری ادارات مربوطه و تامین اعتبارات لازم، شاهد تکمیل و بهره برداری هرچه سریع تر از این پروژه در شهرستان بیجار باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 27 آبان 1401 بروزرسانی: 27 آبان 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1354

به "پیش بینی اعتبار 3 میلیارد تومانی برای دیوارچینی موزه فرش بیجار کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی اعتبار 3 میلیارد تومانی برای دیوارچینی موزه فرش بیجار کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید