ویندوز 11 از راه رسید ، معرفی قابلیت های جدید

به گزارش زرین گراف، شرکت مایکروسافت عصر روز گذشته طی مراسمی از ویندوز جدید 11 رونمایی کرد. عرضه ویندوز 11 شش سال بعد از عرضه ویندوز 10 رخ می دهد.

ویندوز 11 از راه رسید ، معرفی قابلیت های جدید

به گزارش خبرنگاران، فروش ویندوز 10 درصد از درآمد مایکروسافت را به خود اختصاص می دهد و استفاده از آن پس از خانه نشینی های ناشی از شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است.

به روزرسانی به ویندوز 11 برای تمامی کاربران ویندوز 10 رایگان خواهد بود و قابلیت های جدیدی برای استفاده از کنسول بازی ایکس باکس به این ویندوز افزوده شده است.

ویندوز 11 با فناوری چند رسانه ای اچ دی آر سازگار شده تا نور و رنگ بازی ها به طور اتوماتیک تنظیم شود. علاوه بر این اپلیکیشن ویدئو کنفرانس تیمز مایکروسافت نیز با تغییرات زیادی بر روی ویندوز 11 در دسترس است.

یکی از مهم ترین تغییرات ویندوز 11 پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی است که از طریق اپ استور آمازون در این سیستم عامل صورت می گیرد بنابراین کاربران برنامه های محبوب اندرویدی علاوه بر گوشی می توانند از این برنامه ها بر روی رایانه شخصی نیز استفاده کنند.

البته نکته مهم این است که اپ استور آمازون برنامه های اندرویدی محبوب گوگل مانند جیمیل، نقشه و سایر خدمات گوگل را در خود ندارد. همچنین بارگذاری این برنامه ها مستلزم دریافت حساب کاربری در آمازون است.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 884

به "ویندوز 11 از راه رسید ، معرفی قابلیت های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویندوز 11 از راه رسید ، معرفی قابلیت های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید