هیتمن 3 برای هدست های واقعیت مجازی عرضه می گردد

به گزارش زرین گراف، به نظر می رسد که هیتمن 3 (Hitman 3) به وسیله نسخه واقعیت مجازی روی هدست متا کوئست 3 عرضه خواهد شد.

هیتمن 3 برای هدست های واقعیت مجازی عرضه می گردد

این پروژه با عنوان رسمی Hitman 3 VR: Reloaded به وسیله استودیوی XR Games مستقر در شهر لیدز انگلستان و با همکاری سازنده نسخه اصلی بازی، IO Interactive، ساخته خواهد شد. اضافه شدن قابلیت استفاده از سلاح به صورت دوتایی به آن برای اولین بار در سری هیتمن، به شما امکان می دهد دو سلاح یا آیتم را همزمان برای بعضی از امکانات نو و مجذوب کننده نگه دارید. گفته می گردد که دنیای بازی لایه نوی از واقع گرایی را ارائه می دهد تا بتوانید با برداشتن و خرد کردن اشیا تا حد دلخواه خود در دنیای بازی دخالت کنید. بعلاوه سبک بصری بازی از نوع سل شید است که ممکن است بعضی را به یاد بازی XIII بیندازد.

بابی تاندی (Bobby Thandi)، رئیس استودیوی XR Games، می گوید:

هیتمن 3 به عنوان نقطه اوج داستانی از این آدمکش محسوب می گردد که در سال 2016 شروع شد. در این نسخه مامور 47 با متحدانش متحد می گردد تا رهبران یک سازمان سایه به نام پراویدنس را از بین ببرد. این گروه کنترل بخش قابل توجهی از امور دنیا را در دست دارد و تا حدی مسئول ایجاد خود هیتمن نیز است. این بازی نقطه عطفی برای IO Interactive است و اولین اثری است که پس از تبدیل شدن این شرکت به یک استودیوی مستقل منتشر شده است.

هیتمن 3 مورد تحسین گسترده ای نهاده شد و بسیاری آن را برترین نسخه از این این سری می دانند. استودیوی سازنده اکنون در حال کار روی دو پروژه نو است که یکی از آن ها اثری فانتزی و دیگری یک بلاک باستر نو با موضوع جیمز باند خواهد بود.

بازی Hitman 3 VR: Reloaded در تابستان سال جاری برای متا کوئست 3 منتشر می گردد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 خرداد 1403 بروزرسانی: 19 خرداد 1403 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1499

به "هیتمن 3 برای هدست های واقعیت مجازی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیتمن 3 برای هدست های واقعیت مجازی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید