نیازمند تعامل و بازنگری در حوزه مالیاتی اصناف هستیم

به گزارش زرین گراف، خبرگزاری خبرنگاران-دکتر اروج زاده مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با بیان این مطلب گفت: جایگاه داران استان ازجمله صنوف خوش حساب و اتحادیه جایگاه داران استان نیز جزئی از مجامع صنفی پویا در استان هستند و به لحاظ اهمیت و ضرورت موضوع جز حساسترین مشاغل استان هستند.

نیازمند تعامل و بازنگری در حوزه مالیاتی اصناف هستیم

به گزارش خبرنگار ما به نقل از امور رسانه ای اتحادیه جایگاه داران استان آذربایجان شرقی؛مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تعامل سازنده و همراهی و پیگیری مسائل صنفی و معیشتی این صنف را لازمه توسعه و حمایت از این صنف خواند و گفت : بایستی بسترهای مناسب تعامل و همکاری فی مابین اصناف خصوصا جایگاه داران را فراهم سازیم و آماده هرگونه مساعدت در حوزه آموزشی .اقتصادیاتی و اقتصادی هستیم.

دکتر اروج زاده در این دیدار ضمن اشاره به این مطلب که اقتصادیات حق دولت است ولی دنبال اخذ اقتصادیات و تنظیم پرونده های دست و پاگیر و جریمه سازی برای اصناف و تولید کنندگان نیستیم ،تکریم ارباب رجوع و تسهیل در برقراری ارتباط دو سویه مودی و امور اقتصادیاتی برمبنای اصل کرامت انسانی را وظیفه ذاتی خود دانست .

سلمان امیری تیکمه داش رئیس اتحادیه جایگاه داران استان نیز دراین جلسه از نبود حمایتهای دستگاههای دولتی و اجرایی و مسائل متعدد اقتصادیاتی جایگاه های سوخت انتقاد و همراهی و مساعدت هرچه بیشتر در این زمینه را خواستار گشت .

وی مشکل ارزش افزوده و لزوم بازنگری در سیاستهای اقتصادیاتی حوزه صنفی جایگاههای عرضه سوخت استان آذربایجان شرقی را برای حمایت از این قشر زحمت کش لازم دانست .

عضو هیات مدیره کانون انجمن های صنفی جایگاههای سوخت سراسر کشور با اشاره به تورم لجام گسیخته و تحریم ،تامین قطعات و مسائل معیشتی این صنف را از مهمترین دغدغه های این صنف خواند.

در ادامه این دیدار صمد محمد پور نیکنام دبیر و عضو هیات مدیره انجمن صنفی جایگاههای عرضه سوخت استان آذربایجان شرقی نیز ضمن اشاره به مسائل صنفی جایگاه داران استان ارزش افزوده و نگاه درآمدی بجای خدماتی را در مورد جایگاههای سوخت مورد انتقاد قرار داد و گفت لازمه رسیدن به یک جامعه صنفی پویا ،تشکیل کمیته های تخصصی بررسی مسائل و حل معضلات اقتصادی در حوزه اصناف است .

رئیس اتحادیه جایگاه داران استان تورم رکود و ارزش افزوده غیرمنطقی را از مسائل اساسی این صنف برشمرد. ایازی خبرگزاری خبرنگاران در آذربایجانشرقی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1184

به "نیازمند تعامل و بازنگری در حوزه مالیاتی اصناف هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمند تعامل و بازنگری در حوزه مالیاتی اصناف هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید