نوروزی: تعویق المپیک انگیزه هایم را بالا برد

به گزارش زرین گراف، بانوی ملی پوش روئینگ ایران در خصوص تعویق مسابقات المپیک گفت: برای ما که در اوج تمرینات قرار داشتیم، تعویق المپیک خبر خوشایندی نبود، اما به هر حال شرایطی است که برای همه ورزشکاران در سراسر جهان پیش آمده و باید از این فرصت استفاده کرد.

نوروزی: تعویق المپیک انگیزه هایم را بالا برد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، زینب نوروزی در گفت و گو با سایت فدراسیون قایقرانی از تمرینات این روزهایش در خانه گفت و اظهار کرد: وقتی خبر لغو مسابقات قاره ای اعلام شد ما در اردو بودیم و با قدرت تمرین می کردیم و شوک بزرگی بود. خب ما هم در قرنطینه در دریاچه آزادی تمریناتمان را پیگیری می کردیم پس از آن خبر لغو همه مسابقات انتخابی آمد که بسیار ناراحت شدیم.

وی اضافه نمود: اما با اعلام تعویق مسابقات المپیک و اینکه انتخابی ها در زمان دیگری برگزار می شود امیدوار شدیم. به هر حال زحمت زیادی کشیده بودیم و بی وقفه تمرینات را دنبال می کردیم اما حالا دیگر باید از این فرصت استفاده کنیم. من به عنوان یک ورزشکار حرفه ای باید همیشه در اوج باشم و بدنم را آماده نگه دارم.

نوروزی در خصوص تعویق مسابقات المپیک اضافه نمود: عادلانه ترین روش این است که فدراسیون جهانی مسابقات انتخابی را اعلام کند و با توجه به اینکه همه جهان درگیر مبارزه با ویروس کرونا است، شرایط برای همه یکسان است و ما هم تمرینات را ادامه می دهیم تا زمانی که زمان دقیق مسابقات مشخص شود و برای آن برنامه ریزی کنیم.

ملی پوش روئینگ بانوان درباره تمرین های این روزهایش گفت: در هر صورت تمرین در خانه با وسایل محدود با اردو متفاوت است اما فعلا چاره ای نیست و باید با این شرایط کنار بیاییم. در حال حاضر تمرینات ارگومتر و بدنسازی را در خانه دنبال می کنم و مثل همه مردم در خانه ماندم تا بتوانیم هر چه زودتر این ویروس را شکست دهیم و امیدوارم همه مردم با رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های کادر درمان، در عادی شدن شرایط کمک کنند.

وی ادامه داد: برای ما ورزشکاران مهمترین نکته سلامت مردم و جامعه در همه جهان هست و خودمان هم تلاش می کنیم در این شرایط به بهبود شرایط کمک کنیم و در خانه می مانیم و تمریناتمان را انجام می دهیم تا هم آمادگی بدنی مان حفظ شود و هم هر چه زودتر دست در دست هم کرونا را شکست دهیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: همه مردم در حال جنگیدن با این ویروس هستند و هر کس هر کاری از دستش بر می آید انجام می دهد خصوصا کادر درمان، پزشکان و پرستاران که واقعا از جان مایه گذاشتند و با دوری از خانواده در حال خدمت هستند. من هم به عنوان عضوی از جامعه سعی می کنم در حمایت از آن ها، به توصیه های بهداشتی عمل کنم تا به زودی زندگی به روال عادی برشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 120

به "نوروزی: تعویق المپیک انگیزه هایم را بالا برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: تعویق المپیک انگیزه هایم را بالا برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید