نامی تازه و عجیب در منو غذاهای یک کافه رستوران

به گزارش زرین گراف، کافه رستورانی در ایرلند، به احترام یکی از مشتریان دایمی خود، نام او را روی غذای صبحانه محبوبش گذاشت.

نامی تازه و عجیب در منو غذاهای یک کافه رستوران

به گزارش خبرآنلاین، ارتباط یک کسب وکار و مشتریانش با خرید کالا یا خدمات تمام نمی گردد؛ بلکه این ارتباط با رفتارهای صادقانه و پر از احترام طرفین به یکدیگر به سطحی بالاتر پیشرفت می نماید.

به تازگی کافه رستورانی در ایرلند از این سطح هم فراتر رفته و نام یکی از مشتریان دایمی و پروپاقرص خود را روی یکی از غذاهای پرسفارش آن مشتری گذاشته است. این کافه رستوران محبوب ترین غذای صبحانه پیرمردی به نام جان را که آن را مکرر سفارش می داد، به نام او نامگذاری کرد.

این صبحانه حاوی تخم مرغ عسلی، سوسیس و سبزیجات تفت داده شده است و با نام صبحانه جان به لیست غذاهای این کافه رستوران اضافه شد.

لحظه ای که این مرد، لیست تازه غذاهای این کافه رستوران را که اکنون نام او را هم داشت دید، واکنش بسیار دیدنی از خود نشان داد که کارکنان این رستوران از آن فیلم گرفتند و در شبکه اجتماعی این کافه رستوران به اشتراک گذاشتند.

صاحب این کافه رستوران گفت، جان تقریبا چند سال است که هر روز اینجا می آید و این صبحانه را سفارش می دهد، ما هم برای قدردانی از او، نام او را روی این غذا گذاشته و به لیست غذاهای رستوران اضافه کردیم.

منبع: فرارو
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1430

به "نامی تازه و عجیب در منو غذاهای یک کافه رستوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامی تازه و عجیب در منو غذاهای یک کافه رستوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید