مقاله: سفرتان را با فستیوال های کانادا هماهنگ کنید

به گزارش زرین گراف، اگر به فیلم های وسترن علاقه دارید این جشنواره را از دست ندهید. کَلگری اِستمپید در واقع یک جشن فرهنگی است که بین ماه تیر و مرداد به مدت 10 روز برگزار می شود و مردم شهر خاطرات سنت های روستایی آمریکای شمالی و کابوی را مرور می کنند.

مقاله: سفرتان را با فستیوال های کانادا هماهنگ کنید

شهر تورنتو در غافلگیر کردن گردشگرانش تبحر خاصی دارد. یکی از همین موارد، جشن شاد و داغ کاریبانا است که به صورت خیابانی برگزار می شود و بیش از دو میلیون نفر برای حضور در آن شرکت می کنند.

بدون اغراق این فستیوال یکی از بزرگ ترین کارناوال های زمستانی است که هرساله در استان کبک کانادا برگزار میگردد و رویدادی بسیار پر هیجان است.

محله های مخصوصی برای این مراسم تعبیه شده که می توان انواع ورزش های مهیج و یخی را انجام داد. البته پیست های اسکی یخ بیشتر از هر جای دیگری موردتوجه قرار می گیرد. غرفه های فروش غذا هم ازجمله مواردی است که نباید از آن غافل شد.

اگر دلتان یک تفریح متفاوت می خواهید، تابستان سال بعد در بزرگ ترین جشنواره کمدی جهان در مونترال شرکت کنید.

این مراسم دقیقاً از همان دسته رویدادهایی است که شرکت کنندگان در آن یخ می زنند. این فستیوال به صورت سالانه در اوتاوا برگزار می شود و یکی از پر بازدیدترین رویدادهای زمستانی در کانادا است که به مدت سه هفته ادامه می یابد.

منبع مقاله: سفرتان را با فستیوال های کانادا هماهنگ کنید

انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1030

به "مقاله: سفرتان را با فستیوال های کانادا هماهنگ کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سفرتان را با فستیوال های کانادا هماهنگ کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید