معترضان در بارسلونا به طرف نیروهای مجری قانون سنگ پرتاب کردند

به گزارش زرین گراف، پلیس کاتالونیا خاطرنشان کرد، معترضانی که به زندانی شدن پابلو هاسل، فعال سیاسی، نویسنده، شاعر و رپر معروف کاتالونیایی اعتراض داشتند، به طرف نیروهای پلیس سنگ پرتاب کردند.

معترضان در بارسلونا به طرف نیروهای مجری قانون سنگ پرتاب کردند

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلیس کاتالونیا در توییتی گفت، گروه هایی از مردم خشونت طلب عصر شنبه در بارسلونا به طرف نیروهای مجری قانون شیشه، رنگ و سنگ پرتاب کردند. پلیس به وسیله بلندگو از آنها خواست تا دست از این رفتارها و اقدامات خود بردارند.

براساس گزارش خدمات اورژانس وزارت بهداشت کاتالونیا، در جریان اعتراضات روز شنبه هیچ کس زخمی نشده است.

تصاویر ویدئویی از این اعتراضات در رسانه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد معترضان آتش روشن نموده و شعارهایی در رابطه با آزادی فوری هاسل سر داده بودند.

به دنبال بازداشت هاسل، اعتراضات از اواسط فوریه در اسپانیا شروع شد. هاسل در سال 2018 میلادی به خاطر تعریف و تمجید از تروریسم و تهمت زدن به سلطنت اسپانیا در بیش از 60 توییت که بین سال های 2014 تا 2016 میلادی منتشر نموده بود و همچنین به خاطر یکی از آهنگ هایش که در یوتیوب آن را منتشر نموده بود به 9 ماه حبس در زندان محکوم شد. این خواننده کاتالونیایی قرار بود به صورت داوطلبانه خود را به زندان معرفی کند اما از انجام این کار امتناع کرد. وی در تاریخ 16 فوریه بازداشت شد.

در جریان اعتراضات کنونی در اسپانیا بیش از یکصد تن از جمله ده ها نیروی مجری قانون زخمی شده اند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 732

به "معترضان در بارسلونا به طرف نیروهای مجری قانون سنگ پرتاب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان در بارسلونا به طرف نیروهای مجری قانون سنگ پرتاب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید