مخالفت 3 باشگاه لیگ رجحان با حضور بازیکنانشان در اردوی تیم ملی زنان

به گزارش زرین گراف، باشگاه های لیگ رجحان سپاهان، خاتون بم و شهرداری سیرجان با حضور بازیکنان خود در اردوی تیم ملی مخالفت کردند.

مخالفت 3 باشگاه لیگ رجحان با حضور بازیکنانشان در اردوی تیم ملی زنان

به گزارش خبرنگاران، قرار بود اردوی تیم ملی زنان از 29 آبان تا 4 آذر در مرکز ملی فوتبال برگزار گردد و مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی 30 بازیکن را به اردو دعوت نموده بود اما سه باشگاه سپاهان اصفهان، شهرداری سیرجان و خاتون بم با حضور بازیکنان خود در تیم ملی مخالفت کردند.

از تیم سپاهان اصفهان 8 بازیکن، از خاتون بم 7 بازیکن و شهرداری سیرجان 6 بازیکن به اردوی ملی دعوت شده بودند اما این 21 بازیکن در اردوی تیم ملی حاضر نشدند.

علت مخالفت باشگاه ها رقابت های لیگ برتر است. گویا ابتدا باشگاه سپاهان که در هفته سوم لیگ برتر با شهرداری سیرجان مسابقه دارد، از سازمان لیگ درخواست نموده که به علت اردوی ملی این بازی را معوقه اعلام کند اما با مخالفت سازمان لیگ، سپاهان هم بازیکنان خود را به تیم ملی نداده است. از طرفی خاتون بم هم که در هفته چهارم دربی کرمان را دارد نیز با اردوی ملی مخالفت نموده است.

قرار بود تیم ملی در فیفادی اردو برگزار کند اما باشگاه ها معتقدند وقتی که تیم ملی در فیفا دی بازی محبت آمیز ندارد برگزاری اردوی ملی در شرایطی که دیدارهای مهم لیگ را پیش رو دارند، ضروری نیست و می توان این اردو را طی روزهای آینده برگزار کرد.

گویا قرار است جلسه ای با حضور مسئولان سازمان لیگ و این باشگاه ها برگزار گردد تا در فرایند آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا مسئله ای پیش نیاید و این ناهماهنگی به تیم ملی ضربه نزند.

تیم ملی زنان ایران 30 دی ماه باید در مرحله نهایی جام ملت های آسیا مقابل چین، چین تایپه و هند قرار بگیرد. چنین ناهماهنگی هایی می تواند کار تیم ملی را برای آماده سازی سخت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1099

به "مخالفت 3 باشگاه لیگ رجحان با حضور بازیکنانشان در اردوی تیم ملی زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت 3 باشگاه لیگ رجحان با حضور بازیکنانشان در اردوی تیم ملی زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید