قابلیت های جدید به پیغام رسان بومی آیگپ افزوده شد

به گزارش زرین گراف، به گزارش خبرنگاران به نقل از آیگپ، یکی از ابزارهایی که باعث می گردد تا سازندگان کانال و گروه بتوانند به راحتی کانال و یا گروه خود را مدیریت نمایند، دسترسی به مشخص شرایط برای کاربران است.

قابلیت های جدید به پیغام رسان بومی آیگپ افزوده شد

شبکه اجتماعی آیگپ در نسخه جدید خود برای اندروید و iOS این امکان را فراهم نموده است تا سازندگان،مالکان کانال ها و گروه ها بتوانند بر اساس احتیاج هر کاربر دسترسی خاصی تعریف نمایند.

ارسال پیغام، ویرایش پیغام، حذف پیغام، افزودن عضوهای جدید، حذف کاربر، ارسال پیغام متنی، ارسال رسانه، استیکر، گیف و … در کانال و گروه امکاناتی است که سازندگان به آن دسترسی داشته و به راحتی می توانند گروه و کانال خود را مدیریت نمایند. به این ترتیب و با حذف ناظر از نسخه جدید، مالک می تواند مدیران متعدد برای گروه ها و کانال خود انتخاب کند و دسترسی ها را در حد دسترسی های ناظر محدود کند.

یکی دیگر از قابلیت های این نسخه امکان مدیریت دسترسی های عمومی اعضا در گروه ها است که می توان بعضی از اعضا را از این موضوع مستثنی کرد.

در نسخه 2.1.3 امکانات جدیدی نیز به توکن دیجیتال افزوده شده است. آیگپ از نسخه 2.1.2 با همکاری یکی از بانک های کشور در یک برنامه ریزی هماهنگ توکن دیجیتال ایرانی را بر بستر خود در دسترس علاقمندان به تهیه و معامله توکن دیجیتال قرار داد تا در یک سرمایه گذاری امن، پر سود و مدرن مشارکت داشته باشند.

خرید توکن، ثبت درخواست بازخرید توکن، مشاهده کیف پول و انتقال توکن به سایر کاربران از امکانات توکن دیجیتال در شبکه اجتماعی تمام خدمات آیگپ است و به زودی امکان خرید دیگر توکن های دیجیتال بر بستر آیگپ مهیا خواهد شد.

همچنین در نسخه جدید آیگپ شاهد افزودن و بهبود عملکرد این اپلیکیشن هستیم. افزودن امکان نقاشی روی تصویر، بهبود عملکرد ایموجی ها و… از دیگر مواردی است که در نسخه جدید لحاظ شده است. این قابلیت ها به زودی در نسخه وب و دسکتاپ نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برای به روزرسانی آیگپ به استورِ های معتبر و یا به سایت www.igap.net مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 185

به "قابلیت های جدید به پیغام رسان بومی آیگپ افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت های جدید به پیغام رسان بومی آیگپ افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید