شناسایی 7 چالش صنعت و دانشگاه در صندوق نوآوری و شکوفایی

به گزارش زرین گراف، به گزارش خبرنگاران، دکتر سید محمد مهدوی مشاور صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در مراسم رونمایی از 3 برنامه راهبردی پارک در حوزه پژوهش و ترویج که به صورت آنلاین در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، گفت: در صندوق نوآوری و شکوفایی 7 مسئله از چالش های صنعت و دانشگاه شناسایی شده است که بنا داریم با اقداماتی این چالش ها را رفع کنیم.

شناسایی 7 چالش صنعت و دانشگاه در صندوق نوآوری و شکوفایی

وی افزود: ارائه خدمات از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی موجب شده که عدم همکاری بین صنعت و دانشگاه ها به حداقل برسد.

مهدوی با بیان اینکه اکنون در مرحله ای هستیم که از قرارداد صنعت و دانشگاه به همکاری مشارکتی سوق پیدا می کنیم، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی در این زمینه تا سقف 300 میلیون تومان برای هر سفارش اکتساب فناوری و تا 70 درصد برای فناوری های گلوگاهی از شرکت ها حمایت می کند.

مشاور صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید کرد: همکاری بین صنعت و دانشگاه می تواند با کمک پارک فناوری پردیس باشد از این رو در نظر داریم که در این زمینه پشتیبانی مالی از پارک پردیس داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شتابدهنده های دانش بنیان می توانند تا 5 تیم تحقیقاتی را با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی تشکیل دهند و از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی بهره ببرند، بیان نمود: این تسهیلات شامل 1 و نیم میلیارد تومان در قالب گرنت است.

وی ادامه داد: تا به امروز 11شتابدهنده از این نوع تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی برای انجام تحقیقات استفاده کرده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 581

به "شناسایی 7 چالش صنعت و دانشگاه در صندوق نوآوری و شکوفایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 7 چالش صنعت و دانشگاه در صندوق نوآوری و شکوفایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید