سمیعی: ماموریتم در پرسپولیس تمام شد

به گزارش زرین گراف، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به انتها ماموریت خود در این باشگاه، استعفایش را تایید کرد.

سمیعی: ماموریتم در پرسپولیس تمام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه پرسپولیس، جعفر سمیعی ضمن اشاره به استعفای خود از مدیرعاملی این باشگاه، اظهار کرد: با انتها یافتن فصل بیستم، ماموریت من هم در پرسپولیس به اتمام رسید. با وجود اینکه لطف دوستان و عزیزان شامل حالم شد تا بمانم و به کارم ادامه دهم اما از آنجا که کارمند بخش دیگری از دولت هستم و به اسم یک مامور در خدمت پرسپولیس بودم، با انتها دوران ماموریت باید این باشگاه را ترک کنم.

وی افزود: ماموریت من درست در انتها بازی با پیکان در هفته سی ام لیگ به اتمام رسید. همان زمان هم موضوع را به دکتر سلطانی فر وزیر وقت ورزش و جوانان اعلام کردم اما ایشان توصیه کردند بهتر است چند روز دیگر هم بمانم. از طرف دیگر، جابجایی هم در پیش بود و نمی توانستیم به همین راحتی از کنار این پروژه عبور کنیم. پس، با وجود اتمام ماموریت، باز هم ماندم تا کارها را پیش ببرم. بعد از جذب بازیکن و حل مسائل مربوط به سفر تاجیکستان، در ملاقات با دکتر سجادی، وزیر تازه ورزش و جوانان موضوع استعفاء را مطرح کردم و به ایشان گفتم دیگر نمی توانم در خدمت پرسپولیس باشم. از روز هشتم آبان سال گذشته تا امروز با تمام وجودم، شبانه روز در خدمت پرسپولیس بودم و کارنامه و عملکردم معین است. برای موفقیت تیم و سربلندی باشگاه جنگیدم و امروز در شرایطی باشگاه را تحویل می دهم که نسبت به روزی که مسئولیت مدیریت را برعهده گرفتم، امیدواری های بیشتری در آن دیده می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: ما در این ماه ها با تمرکز بالایی بر روی مسائلی چون مبارزه با فساد، تزریق افراد متخصص و باتجربه به باشگاه، ارائه بالاترین سطح امکانات به کادرفنی و بازیکنان، همکاری و تعامل با هیات مدیره برای پیشبرد اهداف معین شده، خروج از قراردادهایی که پرسپولیس در آن منفعت کمی داشت، آماده سازی جهت رسیدن به قرارداد حرفه ای با کارگزاران دیگر بعلاوه ساخت زمینه های خصوصی سازی کوشش کردیم و این عوامل منجر به آرامش در باشگاه و بهبود رابطه بین باشگاه، کادرفنی و هواداران شد. حالا دیگر پرسپولیس در جهت مدیریت حرفه ای قرار گرفته و فکر می کنم دیگر زمان آن رسیده از حضور در باشگاه کنار بروم تا فرد تازه نفسی برای ادامه این جهت به پرسپولیس اضافه شود.

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: با وجود اینکه بنده سعی کردم کمتر مصاحبه کنم و بیشتر تمرکزم روی عمل به وعده ها باشد اما رابطه محترمانه ای بین بنده و رسانه ها ایجاد شد که همواره برای این ارتباط، احترام قائل خواهم بود و برای تک تک عزیزان، منتقدان و حامیان، آرزوی سلامتی دارم. می دانم در مجموع، همه آنها دلسوز ورزش کشور هستند. امروز هم مطمئنم پرسپولیس آرامش گذشته را حفظ می نماید. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که با انتخاب فردی تازه و مدیری قدرتمند با حمایت های بیشتر از سوی نهادهای مرتبط، به نقاط قوت باشگاه اضافه نموده شود و مدیرعاملی انتخاب شود که مسائل پیش رو را از میان بردارد. جا دارد از دکتر سجادی تشکر کنم که اصرار داشت تا بمانم و با استعفای بنده مخالفت کرد اما وقتی دلایلم را شنید، تصمیم مرا قبول کرد.

سمیعی توضیح داد: و اما هواداران... ضروری است اشاره کنم از بدو تاریخ تاسیس باشگاه پرسپولیس، بازیکنان، مربیان و مدیران زیادی آمدند و رفتند اما تنها هواداران هستند که باقی می مانند. هوادارانی که صاحبان و مالکان واقعی این باشگاه هستند. این یک شعار نیست، آنها با قلب شان از پرسپولیس حمایت و محافظت می نمایند. در این مدت مسائلی را به چشم دیدم که به من ثابت شد هواداران، روح اصلی باشگاه پرسپولیس هستند. خدا را شکر می کنم در تمام این مدت مورد وثوق و حمایت هواداران پرسپولیس بودم. هر چند قصد جدایی از این باشگاه را دارم ولی خود را در کنار آنها می بینم. مدیران، بازیکنان و مربیان رفتنی هستند اما باشگاه پرسپولیس به هواداران تعلق دارد. هواداران همه تیم ها صاحبان باشگاه های محبوب شان هستند و مدیران، بازیکنان و مربیان باید بدانند این وظیفه بر دوش شان است که فقط برای شادی هواداران بجنگند و برای هواداران فوتبال احترام قائل باشند. همه لذت فوتبال در لبخند این هواداران معنا می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در انتها گفت: نقاط قوت پرسپولیس در دوران مدیریت بنده به خاطر کوشش مدیران و همکارانم در باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، بعلاوه حمایت پیشکسوتان محترم بوده و نقاط ضعف آن به بنده برمی شود. از اهالی فوتبال استدعا دارم بنده را بابت این ضعف ها حلال نمایند. در این مدت کوشش کردیم تیم و باشگاه آسیبی نبینند؛ امیدوارم از این هدف دور نشده باشیم. بعلاوه نسبت به آینده باشگاه، نگاه مثبت و روشنی دارم و پیش بینی می کنم بعد از حضور من هم، سریال موفقیت های پرسپولیس ادامه پیدا کند. ما زیرساخت های محکمی برای تحول اداری و مالی ایجاد نموده ایم و مدیران بعدی می توانند با استفاده از آن، برترین شرایط را برای تیم بسازند و تا رسیدن به قهرمانی های بعدی در لیگ برتر و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پیش بروند. التماس دعا، یا علی مدد...

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 973

به "سمیعی: ماموریتم در پرسپولیس تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیعی: ماموریتم در پرسپولیس تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید