رئیس جمهور آرژانتین درگیر خرافات شد؛ به قطر نمی روم و اشک می ریزم! (تور قطر ارزان)

به گزارش زرین گراف، رئیس جمهور آرژانتین اظهار داشت که به علت یکسری خرافات، قصد ندارد فینال جام جهانی را از نزدیک ببیند.

رئیس جمهور آرژانتین درگیر خرافات شد؛ به قطر نمی روم و اشک می ریزم! (تور قطر ارزان)

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، آلبرتو فرناندز رئیس جمهور آرژانتین در شبکه های اجتماعی خود نوشت که به علت یک خرافات برای تماشای فینال جام حذفی قطر به دوحه نمی رود و در کشورش در کنار مردمش می ماند. او در پستی در توییتر نوشت: من این لحظه خارق العاده را مانند گذشته در کنار مردمم زندگی خواهم کرد و او با تحسین از لیونل مسی نوشت: برترین های ما در زمین خواهند بود.

رئیس جمهور آرژانتین در این باره گفت: من مانند میلیون ها هموطن، از تماشا فینال جام جهانی در خانه لذت خواهم برد. برترین های تیم ما در زمین خواهند بود و طرفداران باشکوه نیز روی سکوها حضور خواهند داشت. علاوه بر این، پای خرافات نیز در میان است.

رئیس جمهور آرژانتین بسیار هیجان زده است و دستاوردهای تیم ملی اش را از نزدیک دنبال نموده است. فرناندز پس از راهیابی آلبی سلسته به ملاقات نهایی و پیروزی مقابل کرواسی گفت که با این برد تحت تأثیر قرار گرفته است و در صفحه توییتر خود نوشت که این پیروزی باعث شادتر شدن کشور شد.

آلبرتو فرناندز نوشت: در حالی که اشک می ریزم، برای این همه شور و تعهد تا لحظات آخر، از بازیکنان، مربی و تک تک اعضای تیم، تشکر می کنم. شما ما را بسیار شاد می کنید.

علاوه بر فرناندز، سایر آرژانتینی ها، بعضی از سنت های قبل از فینال جام جهانی را حفظ کردند. به عنوان مثال، لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین تصمیم گرفت تا امیلیانو مارتینز دروازه بان تیمش را برای نشست خبری پیش از ملاقات فینال انتخاب کند. او پیش از ملاقات فینال کوپا آمریکا که با قهرمانی آلبی سلسته همراه شد نیز همین کار را کرد.

  • پیش بینی عجیب جواد خیابانی از نتیجه فینال جام جهانی | برد پرگل و قهرمانی دو تیم!

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1371

به "رئیس جمهور آرژانتین درگیر خرافات شد؛ به قطر نمی روم و اشک می ریزم! (تور قطر ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور آرژانتین درگیر خرافات شد؛ به قطر نمی روم و اشک می ریزم! (تور قطر ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید