خبرنگاران کنترل 390 خودروی غیربومی در همدان

به گزارش زرین گراف، همدان- خبرنگاران- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: 390 دستگاه خودروی غیربومی به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان مورد پایش و کنترل پلیس راهور قرار گرفت.

خبرنگاران کنترل 390 خودروی غیربومی در همدان

سرهنگ علی فکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان نمود: 250 دستگاه از خودروهای دارای پلاک غیر بومی یاد شده متعلق به افراد ساکن در این استان است که نسبت به تغییر شماره انتظامی خودرو اقدامی نکردند.

وی افزود: طبق ماده 6 آیین نامه راهنمایی و رانندگی مالکان حقیقی یا حقوقی دارنده پلاک خودرو مکلف هستند پس از گذشت حداکثر 10 روز از زمان تغییر اقامت یا فعالیت، نشانی و کد پستی خود را به طور کتبی به نزدیکترین واحد شماره گذاری اعلام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: مسوولیت قانونی مربوط به اطلاع ندادن تغییر محل اقامت یا مرکز فعالیت بر عهده مالک خودرو است.

سرهنگ فکری بیان نمود: 84 دستگاه خودروی غیربومی پس از روبرو شدن با سد پلیس و ارشاد تیم های حاضر در محل، بازگردانده شدند اما 56 دستگاه خود که اصرار به ورود به حوزه استحفاظی همدان داشتند هر یک 500 هزار تومان جریمه شدند.

وی گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی پیشگیری از ویروس کرونا محدودیت های ترافیکی برای تردد خودروهای با پلاک های غیربومی به سمت استان همدان در چندین نقطه ورودی شهر پیش بینی شده است.

طرح محدودیت ترافیکی پلیس راهور همدان از ساعت هشت صبح روز جمعه آغاز شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 77

به "خبرنگاران کنترل 390 خودروی غیربومی در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کنترل 390 خودروی غیربومی در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید