خبرنگاران سه هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی اردبیل پرداخت شد

به گزارش زرین گراف، اردبیل - خبرنگاران - استاندار اردبیل گفت: بانک های استان در امسال 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی به سرمایه گذاران پرداخت نموده اند.

خبرنگاران سه هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی اردبیل پرداخت شد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش روز آدینه خبرنگاران ، اکبر بهنامجو در حاشیه جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بیان نمود: در نیمه نخست سال جاری استان اردبیل در بخش تسهیلات به نسبت کشوری 6 درصد افزایش داشته و در این خصوص در رتبه 11 قرار گرفته است.

وی بیان نمود: جذب این میزان تسهیلات و سرمایه گذاران متقاضی نوید خوبی است که سرمایه گذاران به فکر استان هستند و فراوری و اشتعال را رونق می دهند.

استاندار اردبیل با اشاره به هدف گذاری انجام گرفته برای فعال سازی واحدهای راکد در استان گفت: از 75 واحد هدف گذاری شده در بخش صنعت ،46 واحد فعال شده و بزرگترین واحد نساجی استان از جمله این واحدها است که در حال بازسازی بوده و در دهه فجر فاز اول آن بهره برداری می گردد.

بهنامجو اظهارکرد: از 68 واحد راکد هدف گذاری شده در بخش کشاورزی نیز، 48 واحد فعال شده و تا خاتمه سال کوشش می گردد واحدهای باقی مانده نیز فعال گردد.

وی گفت: واحدهای فراوریی و بانک ها به اجماع خوبی برای استفاده از تسهیلات دست یافته اند و به همین دلیل علاوه بر تسهیلات موظفی منابع جدیدی جذب و در خدمت فراوری استان قرار می گیرد.

استاندار اردبیل با اشاره به فرایند فعال سازی واحدهای راکد در شهرک های صنعتی استان افزود: شهرک های صنعتی در حال احیا هستند و سرمایه گذاران واحدهای نیمه فعال یا در حال تکمیل واحدهای خود هستند و یا این واحدها را به سرمایه گذار دیگری واگذار می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 580

به "خبرنگاران سه هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی اردبیل پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی اردبیل پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید