تنها 15 درصد مدارس روسیه امکان آموزش مجازی دارند

به گزارش زرین گراف، در حالی که شمار مبتلایان به کرونا در روسیه به بیش از دویست هزار نفر رسیده است و خطر شیوع بیشتر ویروس این کشور را تهدید می نماید تنها 15 درصد از مدارس روسیه آمادگی تغییر رویکرد خود به آموزش آنلاین را دارند.

تنها 15 درصد مدارس روسیه امکان آموزش مجازی دارند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

خبرگزاری تاس امروز یکشنبه گزارش داد دیمیتری گلوشکو(Dmitriy Glushko) معاون وزیر آموزش روسیه در مصاحبه با رادیو پراوادا گفت: از نظر فنی تا به امروز تنها 15 درصد مدارس می توانند شیوه خود را به طور کامل به آموزش آنلاین تغییر دهند.

این رسانه روس گزارش داد تا روز یکشنبه با اضافه کرده شدن 11 هزار و 12 نفر مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته شمار مبتلایان به کووید-19 در این کشور به 209 هزار و 688 نفر رسید.

مرکز بحران کرونا ضمن اعلام این آمار اضافه کرد 34 هزار و 306 نفر از زمان شیوع این همهگیری در روسیه بهبود یافتهاند و یک هزار و 915 نفر جان خود را از دست دادهاند.

روسیه تا دیروز به مدت شش روز متوالی با ابتلای بیش از 10 هزار نفر در هر روز، صدرنشین گسترش کرونا در بین کشورهای دنیا بود و اکنون به کانون شیوع کرونا در اروپا تبدیل شده است آن هم در شرایطی که آمار مبتلایان امروز بیشتر از شش روز قبل است.

کرونا در حالی به پیشروی خود در روسیه ادامه می دهد که این کشور بیش از یک ماه است به صورت رسمی تعطیل شده و مردم بدون کسب مجوز اجازه خروج از خانه ندارند.

شهردار مسکو پایتخت روسیه بیان کرد: طرح قرنطینه در پایتخت روسیه تا روز 31 ماه می (11 خرداد ماه) تمدید شده است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 184

به "تنها 15 درصد مدارس روسیه امکان آموزش مجازی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها 15 درصد مدارس روسیه امکان آموزش مجازی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید