تصادف کامیون با سرویس مدرسه در مشهد، یک دانش آموز فوت کرد

به گزارش زرین گراف، این دانش آموزان محصل در مقطع ابتدایی یکی از مدارس منطقه تبادکان مشهد بودند که در مسیر برگشت از مدرسه این حادثه ناگوار برایشان رخ داد.

تصادف کامیون با سرویس مدرسه در مشهد، یک دانش آموز فوت کرد

مسئول روابط عمومی اورژانس مشهد گفت: متاسفانه روز گذشته سوم بهمن ماه برخورد یک دستگاه کِشنده حامل بار آهن(کامیون) با یک دستگاه خودروی سواری پژو آردی که سرویس مدرسه بود، منجر به مصدوم شدن چهار دانش آموز و فوت یک دانش آموز دیگر شد.

محمد علیشاهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته در حادثه ناگوار تصادف یک دستگاه کِشنده حامل بار آهن(کامیون) با یک دستگاه خودروی سواری سرویس مدرسه که در بلوار پیامبر اعظم(ص) مشهد رخ داد یک دانش آموز در صحنه فوت کرد و چهار دانش آموز دیگر به علت صدمات وارده با 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان طالقانی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان حادثه دیده پسر بودند، اضافه کرد: این دانش آموزان محصل در مقطع ابتدایی یکی از مدارس منطقه تبادکان مشهد بودند که در مسیر برگشت از مدرسه این حادثه ناگوار برایشان رخ داد.

علیشاهی بیان نمود: درحال حاضر شرایط جسمانی چهار دانش آموز صدمه دیده در این حادثه که به بیمارستان منتقل شده بودند، خوب است و برای کنترل بیشتر در بیمارستان تحت مراقبت هستند. دو نفر آنها از ناحیه سر زخمی شده اند اما حال آنها مساعد بوده و جای هیچ نگرانی نیست.

منبع: عصر ایران
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1389

به "تصادف کامیون با سرویس مدرسه در مشهد، یک دانش آموز فوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف کامیون با سرویس مدرسه در مشهد، یک دانش آموز فوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید