بیمه ملت حامی بزرگترین المپیاد استعدادیابی نوجوانان دوچرخه سوار کشور

به گزارش زرین گراف، به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، در چهارمین المپیاد کشوری استعدادیابی نوجوانان دوچرخه سوار کشور که با حمایت بیمه ملت در مشهد مقدس برگزار می گردد، به بهترین نفرات، بیمه نامه مسئولیت مدنی دوچرخه سواران در قبال شخص ثالث با نام راه سبز ملت اهدا خواهد شد.

بیمه ملت حامی بزرگترین المپیاد استعدادیابی نوجوانان دوچرخه سوار کشور

چهارمین المپیاد استعدادیابی دوچرخه سواران نوجوان کشور به میزبانی هیات دوچرخه سواری استان خراسان در دو گروه 3 روزه مخصوص پسران و دختران متولد سال های 1386 تا 1389 در روزهای 28 مردادماه لغایت 2 شهریورماه در بوستان جنگلی غدیر شهر مقدس مشهد برگزار می گردد و در خاتمه هر گروه مجموعا 12 قهرمان پسر، 3 سرپرست استانی پسران و 12 قهرمان دختر به همراه 3 سرپرست استانی دختران، مدال و حکم قهرمانی دریافت خواهند کرد.

در این المپیاد، 4 دوچرخه سوار از هر استان به همراه 3 نفر کادر (شامل سرپرست، مربی و هماهنگ نماینده) در گروه دختران و پسران حضور دارند و بیمه ملت با بیمه نامه راه سبز ملت حامی استعدادهای برتر دوچرخه سواری است و این بیمه نامه را رایگان به برگزیدگان مسابقات اعطا خواهد نمود.

بیمه ملت سال گذشته، با طراحی بیمه نامه نوآورانه راه سبز ملت و دریافت مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، این بیمه نامه جامع را برای پوشش ریسک هایی که دوچرخه سواران با آنها روبه رو هستند، ارائه نموده است.

بیمه نامه راه سبز ملت، با نگاهی 360 درجه به ریسک های دوچرخه سواران و با انگیزه های خود برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و یاری به رونق هرچه بیشتر دوچرخه سواری و پاکی مضاعف هوای شهرهای کشورمان ایران، همگام با محصولات بیمه ای به روز در دنیا، طراحی و برای نخستین بار در ایران همراه با پوشش های تکمیلی مجذوب نماینده از جمله حوادث شخص دوچرخه سوار، خسارت وارد به دوچرخه در اثر حادثه تصادف با وسیله نقلیه موتوری، هزینه های نقل و انتقال دوچرخه در صورت عدم امکان حرکت دوچرخه ناشی از حادثه و هزینه های دفاع و دادرسی ناشی از دعاوی مرتبط با موضوع بیمه نامه را پوشش می دهد.

دوچرخه سواران می توانند با مراجعه به آدرس http://apps.mellatinsurance.ir/AgentsSales/find-agent نزدیکترین نمایندگی بیمه ملت به محل سکونت یا محل کار خود را یافته و بیمه نامه مسئولیت مدنی دوچرخه سواران در قبال اشخاص ثالث را تهیه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1471

به "بیمه ملت حامی بزرگترین المپیاد استعدادیابی نوجوانان دوچرخه سوار کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه ملت حامی بزرگترین المپیاد استعدادیابی نوجوانان دوچرخه سوار کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید