با تعدادی از بهترین جاهای دیدنی قبرس آشنا شویم

به گزارش زرین گراف، برای مسافران علاقمند به شن، ماسه و خورشید، قبرس بعنوان میهمانی و گردشگری بزرگ بحساب می آید. در قبرس مکانهای باستان شناسی، کلیساهای بیزانسی زیبا، صومعه و موزه ها وجود دارند. در قبرس، شما به راحتی می توانید خود را در یک شهر مستقر کرده و سفرهای روزانه خود را از آنجا آغاز کنید. با ما در مقاله بهترین جاهای دیدنی قبرس همراه باشید تا شما را با تعدادی از معروف ترین جاذبه های دیدنی قبرس آشنا کنیم. تور مجازی دیدنی های معروف قبرس را از دست ندهید.

با تعدادی از بهترین جاهای دیدنی قبرس آشنا شویم

فهرست مطالب

کورایون باستانیقلعه سنت هیلاریونلارناکاشبه جزیره کارپاسسلامیس باستانیقلعه Kolossi

کورایون باستانی

کورایون باستانی، مکانی جادویی بوده که در طول یک صخره ساحلی با نمایی از منظره حومه مدیترانه قرار گرفته است. معروف ترین بخش این مکان، تئاتر و خانه یوستولیوس بوده که دارای یک موزاییک کاری خوب و با ثبات است.

قلعه سنت هیلاریون

یکی از زیباترین دیدنی های معروف قبرس، قلعه سنت هیلاریون است؛ یک جنگجوی قدیمی با سنگر و خانه های بسیار. سد و اتاقهای مارپیچی به سمت کوه ها در این مورد از بهترین جاهای دیدنی قبرس شکل گرفته و برای کسانی که به سمت بالا می فرایند، منظره هایی وجود دارند که فوق العاده هستند.

لارناکا

تمام امکانات برای سرگرمی های ساحلی را می توان در لارناکا پیدا کرد. در این منطقه دریاچه نمکی وجود داشته که در فصل بهار پر از دسته های فلامینگو صورتی می شود. همچنین، تپه های روستایی و جاذبه های گردشگری فرهنگی متعددی برای توریست ها در آن بچشم می خورند.

شبه جزیره کارپاس

این مورد از بهترین جاهای دیدنی قبرس کم تردد بوده و دارای پیاده روهای بزرگ، روستاهای عجیب و غریب و مکانهای پنهان تاریخی فراوانی است. با خودرو از موزاییک کاری های Agia Triada در روستای Sipahi بازدید کرده و قبل از رفتن به شمال شرق، به روستای دور پراپاز و خرابه های کوچک کلیسای Agios Filon بروید.

سلامیس باستانی

در سلامیس باستانی، مجسمه های بزرگ سلطنتی هلنیست سرهای خود را از دست داده، توسط مسیحیان متعصب نابود شدند و در میان ویرانه های زورخانه ها جای گرفته اند. دو خرابه برجسته از کلیساهای بیزانس در میان ریشه های وحشی رازیانه و علفهای هرز وحشی قرار گرفته و مخزن هومونگ را نمایش می دهد. سلامیس باستانی در شمال قبرس قرار گرفته و یکی از دیدنی های زیبای منطقه بشمار می آید.

قلعه Kolossi

این قلعه در خارج از Limassol قلعه قدیمی قرار گرفته و یادآور جنگهای صلیبی سرزمین مقدس است. این مکان توسط شوالیه های سنت جان حفظ شده و با موقعیت بسیار عالی، بعنوان مقر فرماندهی برای منطقه مورد استفاده قرار گرفت.

منبع: همگردی
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 438

به "با تعدادی از بهترین جاهای دیدنی قبرس آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تعدادی از بهترین جاهای دیدنی قبرس آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید